fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף סוף: גשר המיתרים בנהריה נפתח

אחרי ארבע שנים ו-30 מיליון שקלים - הגשר פתוח לציבור
פתיחת גשר המיתרים, מרלי עם טוויזינג וגולדשמיט צילום: דוברות עיריית נהריה

אחרי ארבע שנים ו-30 מיליון שקלים – הגשר פתוח לציבור

כשנה לאחר שנחנך, גשר המיתרים נפתח הערב (שני) לציבור, הגשר שעלותו הסתכמה בכ-30 מיליון שקל יקשר בין תחנת הרכבת ופסג' הרכבת החדש שנבנה, ובין קניון "ארנה".

בטקס החגיגי שנערך היום השתתפו ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מנכ"ל קבוצת "ארנה" סטפן טוויזינגר, מנכ"ל קניון "ארנה" בנהריה, רותם גולדשמיט ובכירי העירייה.

יוזכר כי, בשנה שעברה, ימים ספורים לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל הזדרז ראש עיריית נהריה לשעבר ז'קי סבג וחנך את גשר המיתרים, תוך הבטחה כי הוא ייפתח לציבור בתוך חודשיים, זאת על אף שנדרשו עוד השלמות רבות כדי להכשירו לשימוש. יצוין כי המכרז להקמת הגשר פורסם כבר לפני יותר מחמש שנים וחברת "רולידר" היא זו שזכתה במכרז. על פי לוחות הזמנים המקוריים שקבעה עיריית נהריה, הקמתו הייתה צפויה להתחיל כבר בשנת 2014, אך בפועל רק בשנת 2018 החלו עבודות התשתית באינטנסיביות.

במהלך הטקס שנערך הערב, הדגיש מרלי כי העירייה בראשותו עשתה מאמצים מרובים מאז הבחירות על מנת לזרז את עבודות התשתית לקראת סיום הכשרת הגשר ופתיחתו לציבור.

טוויזינגר:  "אנו שמחים וגאים מאוד לחנוך במשותף עם עיריית נהריה וקבוצת "ארנה סטאר" את גשר המיתרים החדש שבנייתו נמשכה כארבע שנים, בהשקעה כוללת של כ-30 מיליון שקל מתוכם כחמישה מיליון שקלים ע"י קבוצה ארנה. גשר המיתרים, שהפך כבר לסמל אדריכלי של העיר, מספק חיבור אופטימלי בין רחוב הגעתון לקניון ארנה ומאפשר גישה מהירה ובטוחה מעל כביש 4 הסואן. הגשר יאפשר גם גישה נוחה לקומה השנייה של הקניון ובכך יגביר את מספר המבקרים. פתיחת הגשר מהווה צעד נוסף בהתחדשות ובתנופת הפיתוח האדירה של העיר, וקניון ארנה נהריה גאה להיות חלק מפיתוח משמעותי זה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות