fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תפתחו יומן: הפועל נהריה תפתח את העונה במשחק בית נגד חולון

ליגת העל תצא לדרך ב-7.10. פורסם גם לוח המשחקים של הליגה הארצית (14.10), בהשתתפות הפועל עכו והפועל מעלות
ליגת העל תצא לדרך ב-7.10 * פורסם גם לוח המשחקים של הליגה הארצית (14.10), בהשתתפות הפועל עכו והפועל מעלות
ליגת העל תצא לדרך ב-7.10 * פורסם גם לוח המשחקים של הליגה הארצית (14.10), בהשתתפות הפועל עכו והפועל מעלות

פורסם לוח המשחקים בליגת העל לעונה הקרובה. בהגרלה נקבע, כי הפועל נהריה תארח במחזור הראשון את הפועל חולון (7.10).

11 ימים לאחר מחזור הפתיחה של הליגה, תצא הפועל נהריה למשחק חוץ נגד אליצור נתניה מהליגה הלאומית, במסגרת הסיבוב הראשון בגביע המדינה.  

הקבוצה, שכבר החלה באימוניה, מתמקדת כרגע בגיבוש סגל השחקנים. אחד המצטרפים החדשים הוא דגן יבזורי, שאמר: "כשאמרו לי שבונים בנהריה קבוצה צעירה ורוצים אותי כמבוגר האחראי, זה הקל על החלטתי להגיע לפה. אני אוהב לשחק לצד שחקנים צעירים ומוכשרים שנלחמים כדי להוכיח את יכולתם. זה גם נותן לי הרגשה טובה להיות בין כל החבר'ה הצעירים. אנחנו מתחילים להכיר ולהבין אחד את השני, ומתגבשים מבחינה חברתית ומקצועית. כיף לי להיות פה, האווירה מצוינת ואני מקווה שנצליח לעמוד בציפיות ובאתגרים שמצפים לנו. למרות שמעולם לא שיחקתי תחת הדרכתו של המאמן מיקי גורקה, אני מאוד מתחבר אליו וברגע שהוא פנה אליי והציע לי לבוא לנהריה, לא היססתי. הוא הבהיר לי שבונים עליי להוביל את הקבוצה ושאהיה שחקן משמעותי. זה החמיא לי ואני מבטיח לעשות הכל כדי שהקבוצה תצליח".

בימים האחרונים קיימה הקבוצה 2 משחקי אימון נגד העולה החדשה לליגת העל, הפועל באר שבע. במשחק הראשון הפסידה נהריה, 74:73, ובמשחק השני ניצחה, 66:75.

נהריה פתחה רע מאוד את המשחק וכבר בדקות הראשונות נקלעה לפיגור, 13:1. עד למחצית, נהריה לא התאוששה וירדה להפסקה כשהיא בפיגור, 56:35. במחצית השנייה, נהריה יצאה מההלם, קיזזה אט אט בהפרש, ודקה לסיום אף השלימה מהפך בדרך ליתרון ראשון במשחק, 70:71. המארחים מבאר שבע התעשתו ובסיום דרמטי ניצחו על חודה של נקודה.

ליגת העל תצא לדרך ב-7.10 * פורסם גם לוח המשחקים של הליגה הארצית (14.10), בהשתתפות הפועל עכו והפועל מעלות
ליגת העל תצא לדרך ב-7.10 * פורסם גם לוח המשחקים של הליגה הארצית (14.10), בהשתתפות הפועל עכו והפועל מעלות

לנהריה קלעו: מייק הנרי – 17 נק', יפתח זיו – 12 נק', טרי אלן – 9 נק', ג'סטין אדוארדס, נאנא פולנד ואיגור נסטרנקו – 8 נק' כ"א, אור סולומון – 6 נק', דגן יבזורי – 4 נק', ניב משגב – 1 נק'.

גם במשחק השני, נהריה פתחה לא טוב וירדה למחצית בפיגור קל, 32:31. אלא ששוב היא התעוררה במחצית השנייה והשיגה ניצחון.

לנהריה קלעו: אדוארדס – 19 נק', זיו – 16 נק', סולומון והנרי – 10 נק' כ"א, אלן – 7 נק', פאולנד – 5 נק', נסטרנקו – 4 נק', יבזורי ותומר כהן – 2 נק' כ"א, רום גפן – 1 נק'.

ביום רביעי האחרון קיימה נהריה משחק אימון נוסף, נגד בני הרצליה (המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון). שני משחקי הכנה נוספים יתקיימו ביום שני הקרוב (17.9) נגד בני הרצליה וביום חמישי הבא (20.9) נגד הפועל גליל עליון.

ביום שישי הקרוב: (21.9, שעה 13:00, היכל הספורט בעין שרה) תקיים הקבוצה אימון פתוח לקהל. האוהדים מוזמנים להכיר את הצוות המקצועי החדש בראשות המאמן מיקי גורקה, להתרשם מהסגל החדש, להצטלם עם השחקנים ולצפות באימון שיכלול גם מפגן הטבעות.

כמו כן, החלה מכירת המנויים לעונה הקרובה. אלף רוכשי המנוי הראשונים, יקבלו במתנה חולצה וצעיף של המועדון.       

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות