fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחרות "עוגת הגבינה הטובה ביותר" יוצאת לדרך

אם אתם בטוחים שעוגת הגבינה שלכם היא הכי טובה, עכשיו יש לכם הזדמנות להוכיח. בקניון נהריה מחכים לכם!
עוגת הגבינה של ניקול ראידמן, צילום דן לב
עוגת גבינה צילום דן לב

אם אתם בטוחים שעוגת הגבינה שלכם היא הכי טובה, עכשיו יש לכם הזדמנות להוכיח. בקניון נהריה מחכים לכם!

כמיטב המסורת, עם בוא חג השבועות, התחרות הכי טעימה בגליל חוזרת לקניון נהריה: "תחרות עוגת הגבינה של הצפון".

התחרות מתקיימת זו השנה השלישית ברציפות, לאור הביקוש , וישתתפו בה מיטב הכישרונות הצפוניים שמפליאים בהכנת מטעמים מפתיעים ועוגות גבינה חלומיות שמתחרות על התואר הנכסף. השנה, התחרות תתקיים ביום שישי 7 ביוני 2019 בשעה  11:00  בבוקר, במסגרת יריד חגיגי לרגל חג שבועות, בהפקת טלטול הפקות.

השופט הראשי בתחרות הוא תומר סוויסה, הקונדיטור והבעלים בשותפות עם שחף אברהם של "תושה בייקרי" הבוטיקית והאיכותית שסחפה את כל האזור להצביע ברגליים.

סוויסה, בוגר בית הספר לקונדיטוריה של "אסטלה", מספר: "אני שמח לקבל הזמנה חוזרת לשפוט בתחרות עוגת הגבינה של הצפון ולהכיר פנים אל פנים את האנשים המוכשרים המקומיים, שתמיד מספקים את הסחורה הכי מיוחדת וטעימה, אין ספק שכל שנה האתגר הולך ונהיה קשה יותר ויותר. אין כמו לחזור לקניון נהריה, קניון הבית והילדות שלי".

ניתן להשתתף בתחרות ולהציע עוגה לטעימה בחינם, יש לעשות זאת בפנייה למשרדי הנהלת קניון נהריה. את העוגות יש להביא לקומת הכניסה בקניון נהריה עד 10:30.

התחרות נושאת פרסים: הפרס למקום הראשון הוא שובר בסך 800 שקל. שובר על סך 400 שרל יוענק למקום השני. כמו כן, כל המשתתפים בתחרות יקבלו שי מטעם הנהלת קניון נהריה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות