fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי נהריה הפגינו: "תפתחו את המעבר"

מזג האוויר לא הרתיע, ותושבים מנהריה התייצבו הבוקר להפגנה ליד המעבר הסגור זה כשנתיים בעין שרה בדרום העיר
צילום: אדריאן הרבשטיין

מזג האוויר הסוער לא הרתיע אותם. תושבי נהריה יצאו הבוקר (שישי) להפגנה  בכניסה למעבר התת קרקעי החדש בדרום העיר שסגור במשך שנתיים. התושבים הביעו את מחאתם שהמעבר נותר סגור למרות שהסתיימו עבודות ההקמה. כ-80 מתושבי העיר עמדו בקור ובגשם והניפו שלטים הקוראים לפתוח במיידי את המעבר התת קרקעי המכונה "מעבר שזר". את ההפגנה יזם יו"ר סיעת הירוקים בעיר אייל וייזר .

לפני יומיים, (רביעי) הודיע משרד התחבורה כי בכוונתו לפתוח את המעבר בשבוע הקרוב. למרות זאת, התושבים אמרו היום כי רק ברגע שיראו שאכן המעבר ייפתח לתנועה, הם יאמינו לכתוב.


פתיחת המעבר התת קרקעי בנהריה מתעכבת בשל חילוקי דעות בין עיריית נהריה לחברת יפה נוף, המבצעת את העבודות. לפני שבועיים הודיעה העירייה, כי פנתה למשרד התחבורה ולמנכ"ל המשרד והתלוננה על כך, כי חברת יפה נוף הפרה את התחייבותה בביצוע העבודות בהקמת המעבר התת קרקעי כחלק מתוכנית ההפרדה המפלסית של רכבת ישראל. המעבר התת קרקעי, שאמור היה להיפתח באפריל השנה, טרם נפתח לציבור.

לאחר פרסום הדברים, רבים מתושבי נהריה זעמו כי המעבר נותר סגור רק בגלל ויכוחים עקרוניים וכי לא ייתכן שהגופים יריבו ביניהם על חשבון איכות החיים של התושבים שסובלים כבר שנתיים ומנותקים מכל גישה לכביש.

הפגנה בנהריה בעד פתיחת מעבר שזר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
תושבי נהריה יצאו במחאה
עמדו בגשם. תושבי נהריה מפגינים (צילום אדריאן הרבשטיין)
דורשים לפתוח את המעבר התת קרקעי במיידי. מחאת התושבים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות