fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שדדה אלפי שקלים מהקצבה החודשית של קשישה וניסתה להימלט ברכבת

בפעולה מהירה של מחלקת הביטחון ברכבת ומשטרת ישראל, נתפסה השודדת עם הכסף שהוחזר לידיה של הקשישה
קרדיט: מוקד המבצעים של רכבת ישראל

בתום מבצע מורכב של רכבת ישראל והמשטרה, אותרה ונתפסה שודדת ששדדה אלפי שקלים מכספי הקצבה החודשית של קשישה.
לפני מספר ימים הגיעה לתחנת נהריה נוסעת כשברשותה תיק עם אלפי שקלים אותו שדדה מקשישה שזה עתה משכה את דמי הקצבה החודשית שלה. השודדת רכשה בקופת התחנה כרטיס נסיעה ועלתה על הרכבת לכיוון חיפה.

מאוחר יותר הגיעה המשטרה לתחנת נהריה עם התמונה של השודדת. עובדי התחנה זיהו במהרה את הנוסעת, באמצעות בדיקת מצלמות האבטחה, ויצרו קשר מידי עם פקחי הרכבות בצפון ומנהלי תחנות חיפה. אלה החלו בסריקות מקיפות בכל הרכבות והתחנות באזור.

במהלך הסריקה, הבחין פקח הרכבת בה נסעה השודדת, בתיק חשוד מתחת לאחד המושבים. לאחר בדיקה קצרה, התברר כי מדובר בתיק שנגנב מהקשישה, כשהוא ריק מתכולתו. השודדת, שככל הנראה זיהתה את הסריקות אחריה, ירדה עם הכסף בתחנת קרית חיים שם המתין לה צוות הביטחון של התחנה שעיכב אותה עד הגעת המשטרה למקום.

פז ברלב. הקופאית שזיהתה את השודדת וסייעה לתפיסתה

מנהל המשמרת בתחנה, בנצי בובליל, והקופאית פז ברלב, מסרו: "המקרה של הקשישה נגע בכל אחד ואחת מאיתנו, וכולנו נזכרנו בבני המשפחה המבוגרים שלנו. אנו שמחים שבזכות ההירתמות המשותפת של כל עובדי הרכבת, ובייחוד הקופאיות, הפקחים ואנשי האבטחה, איתרנו את השודדת והבאנו ללכידתה.".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות