fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה ניצחה 76:85 את עירוני נס ציונה

ג'סטין אדוארדס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אחרי שני הפסדים רצופים, נהריה הצליחה להתאושש על חשבונה על נס ציונה עם ניצחון ביתי 76:85 שנתן הרבה סיבות לחיוכים למאמן מיקי גורקה. נכון שההגנה זה עדיין לא זה, אבל שני השחקנים שספגו את מירב הביקורת מתחילת העונה, ג'סטין אדוארדס ונאנה פולנד, הראו ניצוצות ראשונים העונה כמו גם דגן יבזורי שפתח את העונה באופן רשמי והתגבר על פציעה טורדנית.

ג'סטין אדוארדס (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ג'סטין אדוארדס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

על הנייר, שתי הקבוצות פחות או יותר באותה רמה, ולא מפתיע שבמשך שלושה רבעים וחצי המשחק היה דיי מאוזן. נהריה עלתה ליתרון 2:9 (דקה 4). הזרים של נס ציונה להטו ונהריה ראתה איך נס ציונה גונבת את היתרון ופותחת הפרש 16:19 (דקה 19) וטרי אלן קבע שוויון 20:20 בסיום הרבע הראשון. שלשה של ניב משגב החזירה את היתרון לנהריה בתחילת הרבע השני, נס ציונה השוותה, ואדוארדס השאיר את היתרון סגול 29:31 (דקה 15). עד ההפסקה היתרון עבר מצד לצד ויבזורי עם שלשה דאג להוריד את נהריה ביתרון 39:41. גם במחצית השנייה נס ציונה המשיכה לעשות לנהריה את החיים קשים ועלתה ליתרון 50:56 (דקה 27). ג'סטין אדוארדס התעורר בדיוק בזמן ועם 7 נק' עזר לנהריה לחתום ריצת 1:15 שהעלתה אותה ליתרון 61:65 בסיום הרבע השלישי. אחרי אדוראדס, היה זה תורו של פולנד להראות מה הוא יודע ועם 6 נק' רצופות העלה את נהריה ליתרון דו ספרתי 62:72 (דקה 34). מכאן לנהריה כבר היה הרבה יותר קל לשמור על ההובלה ולרשום ניצחון שני בעין שרה.

נאנה פולנד (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נאנה פולנד (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לנהריה: ג'סטין אדוארדס 18 (7 כ"ח), מייק הנרי 14, טרי אלן 12, יפתח זיו ונאנה פולנד 11 כ"א, דגן יבזורי 10, איגור נסטרנקו 6, ניב משגב 3.

מאמן נהריה מיקי גורקה: "זה היה משחק סופר חשוב עבורנו. למרות שאנחנו בשלב מוקדם של העונה, יש חשיבות למשחקים מסוימים ואתה לא רוצה להיכנס לרצף של הפסדים ואני שמח שניצחנו. יש נקודה חיובית שאני לוקח מהמשחק הזה, שלמרות שהיינו דיי בשליטה רוב המשחק, הם הצליחו לעלות ליתרון וידענו לחזור וגם ראיתי על השחקנים שלי שאנחנו בעניינים וזה מעודד. משהו גם השתחרר בהתקפה. על ג'סטין אדוארדס ונאנה פולנד שספגו ביקורות מתחילת העונה: "אנחנו קבוצה יחסית מצומצמת ואנחנו חייבים תפוקה משמעותית מכל זר ועד היום לא קיבלנו את זה מג'סטין והוא היה בחצי השני פנטסטי. נאנה הולך ומשתפר אבל עדיין הוא לא שם, אבל בצד ההגנתי הוא נתן לנו המון. על דגן יבזורי שזכה לדקות משמעותיות ראשונות העןנה: "זה השלשות, זה הקור רוח, הייתה לנו שיחה לגבי מה אני מצפה ממנו והוא היה מצוין והאקס פקטור שלנו".

דגן יבזורי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
דגן יבזורי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ביום ראשון 4.11 נהריה תצא לארנה בירושלים למשחק נגד הפועל ירושלים. גורקה: "זה מבחן אופי. נבוא עם ביטחון וזה אפשרי אם נהיה חכמים ולא נאבד כדורים ואני מקווה שנראה יציבות".

עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות