fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הפסידה 103:91 להפועל ירושלים

אם אחרי הניצחון בשבוע שעבר על הקבוצה הלוהטת של הליגה הפועל חולון, נראה היה שהקבוצה של המאמן אריק אלפסי יוצאת לדרך חדשה, אז לא עברו כמה ימים ואתמול (ראשון) הסתבר שהמשפט אין כלום כי לא היה כלום תופס גם במקרה הזה
דגן יבזורי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
דגן יבזורי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה דווקא אוהבת את המפגשים מול הפועל ירושלים שמוציאים ממנה יכולת לא רעה בכלל ולפעמים אפילו הפתעות נעימות, אבל הפעם זה נגמר בעוד תצוגה נפל הגנתית, למרות משחק התקפה לא רע בכלל עם הרכש החדש אנתוני בארבר שנראה בכושר נהדר אבל בסך הכל הספיק להתאמן פעמיים עם הקבוצה החדשה/ישנה שלו.

ושוב, גם הפעם אנשי נהריה שלחו פרחים ליריבה של בני הרצליה, שנתנה לה עוד שבוע של אוויר מעל הקו האדום לאחר שניצחה אותה. הסטוס קוו אמנם נשמר בתחתית, אבל הליגה בורחת לנהריה ונוצר בית משולש של הרצליה (מקום 12), נהריה (11) ואשדוד (10) שיאבקו בניהן על הכרטיס חזרה לליגה הלאומית.

המשחק החל בתצוגה התקפית נהדרת מצד שתי הקבוצות והיתרון עבר מצד לצד עם תצוגת שלשות והטבעות מרהיבה ובסיום הרבע הראשון ירושלים עלתה ליתרון קטן 24:27. אלן בארבר והנרי ששיתוף הפעולה בניהם נראה מצוין למשחק ראשון העלו את נהריה ליתרון 30:32 (דקה 12) ונראה היה שנהריה נמצאת במומנטום טוב כשבן אלטיט העלה הסגולים ליתרון 34:37 (דקה 13). אבל מכאן הישראלי החדש של ירושלים אמארה סטודמאייר עשה מה שהוא רצה מתחת לסל לחבורה של אלפסי וירושלים רצה קדימה בלי לעצור בדרך לריצת 0:16 וליתרון 37:50 (דקה 17). אחרי 4 דקות ללא סל אריק גריפין שבר את הבצורת, אבל ירושלים הייתה באטרף ונהריה ירדה להפסקה במחצית בפיגור 59:48.

אנתוני בארבר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אנתוני בארבר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הנרי עם 6 נק' רצופות בפתיחת המחצית השניה ניסה להחזיר את נהריה למשחק, אבל ירושלים המשיכה בשלה והגדילה את היתרון ל-13 נק' 56:69 (דקה 23). נהריה שוב קפאה וירושלים סיימה מיני ריצה ועלתה ליתרון של 22 נק' 57:79 (דקה 25). בארבר ניסה להציל את המשחק במו ידיו אך ללא הצלחה ונהריה סיימה את הרבע השלישי כשהיא בפיגור 87:68. דווקא שהמשחק נראה היה גמור ובכיס של ירושלים, נהריה התעוררה ברבע הרביעי ולאט לאט נגסה בהפרש והורידה אוו עד לכדי 12 נק' 96:84 אחרי שלשה של ניב משגב (דקה 36). ירושלים הצליחה לחצות את רף 100 הנקודות ובשלב הזה כולם כבר ידעו איך המשחק הזה ייגמר למרות הלחימה של שחקני נהריה בהגנה.

קלעו לעירוני נהריה: מייק הנרי 27, אריק גריפין ואנתוני בארבר 14 כ"א, איגור נסטרנקו 12, טרי אלן 9, יפתח זיו 8, ניב משגב 7, בן אלטיט 2.

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן נהריה אריק אלפסי: "הבעיות שלנו הן מבחינה הגנתית. אנחנו שוכחים איפה אנחנו נמצאים ונראה לי שצריך להדפיס להם טבלה ולתלות להם בחדר הלבשה. כל הדאנקים לא מרגשים ואנחנו צריכים לשמור לשמור ולשמור. פשוט שמרנו לא חכם ולא אגרסיבי. נתנו לירושלים לרקוד על המגרש ולעשות מה שהם רוצים. אני מודאג מהמצב. אנחנו מדברים על הדברים ועובדים עליהם ואז מגיעים למשחק ושומרים נרפה ולא מזיזים אתה הרגליים ושומרים על עבירות אישיות וזה לא יכול להיות".

ביום שני הקרוב נהריה תדרים עד לאילת כדי לשחק נגד הפועל המקומית. המשחק יועבר החל מהשעה 19:30 באתר ערוץ הספורט.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות