fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחתם הסכם קיבוצי ראשון לעובדי מפעל טכנולוגיית להבים בנהריה

זוהי התקדמות לעובדי המפעל, אשר וועד פעולה מתוכם פעל כבר מחודש ספטמבר האחרון לשיפור תנאי העסקתם. ההסכם יחול על 1,100 עובדים ובמסגרתו בין השאר הם יזכו לתוספת שכר, קרן השתלמות וקבלת קביעות בעבודה
עובדי טכנולוגיית להבים במעמד החתימה בהסתדרות (צילום באדיבות אשר שמואלי)
עובדי טכנולוגיית להבים במעמד החתימה בהסתדרות (צילום באדיבות אשר שמואלי)

ההסתדרות והנהלת מפעל טכנולוגיית להבים BTL חתמו על הסכם קיבוצי ראשון שיחול על 1,100 עובדי החברה בנהריה ובתפן. העובדים ייהנו מתוספת שכר של 10 אחוז בתקופת ההסכם מענק חתימה קרן השתמות, קביעות בעבודתם תוך תקופה של שנתיים והטבות נוספות.

מפעל טכנולוגיית להבים עוסק בייצור להבי מנועי סילון עבור תעשיית התעופה והחלל כמו גם ייצור להבים לתעשיית טורבינות הגז. המפעל שנקרא בעברו "להבי ישקר" נוסד על ידי היזם והתעשיין סטף ורטהימר ונמכר במאי האחרון לחברת 'פראט אנד ויטני' האמריקאית.

עובדי טכנולוגיית להבים במעמד החתימה בהסתדרות  (צילום באדיבות אשר שמואלי)
עובדי טכנולוגיית להבים במעמד החתימה בהסתדרות (צילום באדיבות אשר שמואלי)

בחודש ספטמבר האחרון פורסם באתר 'בלינקר' כי 1200 מעובדי המפעל התאגדו בהסתדרות במרחב גליל מערבי, לאור רצונם להסדיר את תנאי עבודתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי. במכתב שנשלח אז למנכ"ל המפעל איגור קרפובינסקי יחד עם טפסי ההצטרפות של העובדים, הודיע אשר שמואלי, יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי למנכ"ל המפעל, כי ההסתדרות הינה הארגון היציג בקרב עובדי המפעל וקרא לו לתאם פגישה, על מנת לפתוח בתהליך ההידברות ולהגיע להסכמות שיעוגנו בהסכם קיבוצי.

וועד הפעולה של עובדי המפעל נענה והמשיך לפעול בחודשים האחרונים לשם השגת מטרותיו וכעת כאמור, נחתם ההסכם הקיבוצי בין העובדים להנהלה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות