fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך המטה של סבג: "ראשות העיר עבורי זו שליחות למען הציבור"

רבי דוד אבוחצירא שקבע את המזוזה במטה: "סבג, יודע לבחור זמנים כמו ט"ו באב שנחשב ליום פיוס ואהבה. סבג: "המטרה שלנו היא להמשיך את הפיתוח וההשקעה בנהריה. בואו נשמור על תרבות ויכוח והציבור יכריע"
מטה של ז'קי סבג בנהריה
נחנך בט"ו באב. מטה של ז'קי סבג בנהריה (צילום: יח"צ)

רשימת נהריה אחת בראשות ראש עיריית נהריה ז'קי סבג, פתחה היום (שני) את קמפיין הבחירות, במעמד האדמו"ר הרב דוד אבוחצירא, שקבע מזוזות במשרדי המטה ברחוב הרצל 46 בעיר. המונים הגיעו לפתיחת המטה, סבג הודה לתושבים שהגיעו לתמוך, להתגייס ולהתנדב בפעילות למען סיעת נהריה אחת בראשותו.

סבג: "אתם תעבדו למען הסיעה ולמעני לזמן קצוב וקצר ואני מבטיח להמשיך ולתת את הלב והנשמה לפיתוחה ולשגשוגה של נהריה שכולנו אוהבים. בחמש השנים האחרונות העיר המשיכה את התנופה והיא נמצאת בפריחה ובהתחדשות. נהריה נחשבת לאחת הערים המובילות בתחום החינוך. מוסדות החינוך הצטיידו במיטב החידושים הטכנולוגים. במקביל, חולקו מחשבים ניידים לכל מורה וגננת ומקרנים חכמים בהשקעה של מיליוני שקלים. זאת לצד התחדשות פיזית ובניית אולמות ספורט חדישים ומשוכללים".

הרב אבוחצירא: "לא היו זמנים טובים בעם ישראל כט"ו באב. ראש העיר שלנו, ז'קי סבג, יודע לבחור זמנים כמו ט"ו באב שנחשב ליום פיוס ואהבה. מי ייתן ונזכה לקירוב לבבות, לישועה ולרפואה. אני מאחל לו עוד שנים רבות בהן ינהיג אותנו".

ז'קי סבג והרב דוד אבוחצירא
הציבור יכריע. ז'קי סבג והרב דוד אבוחצירא (צילום: יח"צ)

סבג סקר את כל הפרויקטים בחינוך בעיר בשנים האחרונות והוסיף: "יש לפנינו עוד שורה של פרויקטים לבצע, אתגרים, משימות ועבודה מסביב לשעון, המטרה שלנו היא להמשיך את הפיתוח וההשקעה בנהריה. אני יודע שיש לנו אהדה בציבור הרחב שמאמין בדרך שלנו המשלבת חזון, ניסיון, עשייה ואמינות. עלינו לתרגם את התמיכה הזו לניצחון מוחץ שייתן כוח משמעותי לסיעת נהריה אחת כדי שזו תבטיח לי את היכולת לנהל בהצלחה את העירייה ולסייע לי בקידום הנושאים למען נהריה ותושביה".

סבג פנה לפעיליו: "עבורי ראשות העיר אינה עבודה. זו שליחות למען הציבור ומשימת חיי. בואו נשמור על תרבות ויכוח. זה מה שהציבור מצפה מאתנו. ננהל ויכוח פוליטי מי מסוגל לנהל את העיר טוב יותר? למי יש ניסיון? והציבור יכריע. בסופו של יום נצטרך לעבוד ביחד למען תושבי העיר".

מטה של ז'קי סבג בנהריה
נחנך בט"ו באב. המטה של ז'קי סבג בנהריה (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות