fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נועם רותם נפגש עם מעריציו בנהריה

המפגש נערך במסגרת הופעה אינטימית שנערכה בחנות "פיקולו", במהלכה ביצע רותם שירים מאלבומו החדש
נועם רותם בהופעה בפיקולו
נועם רותם בהופעה בפיקולו (צילום: תאיר פז)

אמש (שלישי) הגיע נועם רותם, סולן להקת "קרח 9" בעבר וזמר עצמאי בהווה לנהריה, להופעה אינטימית בפני קהל מעריצים קטן. ההופעה נערכה בחנות המוסיקה "פיקולו", אשר אירחה בעבר יוצרים נוספים, בהם מוקי ואסף אבידן.

הגעתו לנהריה נערכה לכבוד יציאת אלבומו החדש של רותם- "נשורת", אותו השיק כיוצר עצמאי לפני שבועיים. רותם ניגן בפני הקהל שהגיע למקום מספר שירים מאלבומו החדש ואף שירים ישנים יותר, בליווי גיטרה חשמלית עליה הוא מנגן. לנוכחים במקום סיפר רותם, יליד הקריות, כי הוא זוכר את נהריה מגיל ההתבגרות, כאשר הגיע לבקר את דודיו המתגוררים בעיר. בהופעה נכחו גם בני משפחתו של רותם ואימו.

לבלינקר מסר רותם כי הוא נהנה להגיע ולהיפגש עם מעריצים וכי אלבומו הנוכחי עוסק במגוון נושאים ו"עובר בין כמה תחנות, של דמות אחת".

שון נצר, מבעלי "פיקולו" מסרה לבלינקר על הופעתו של רותם: "זה שיתוף פעולה של שנינו ביחד, נועם רותם הוציא אלבום חדש, "נשורת", וכמעט כל אמן שמוציא אלבום חדש, אנחנו מארחים אותו כדי להשיק את האלבום וכדי שאנשים יכירו אותו. היו לנו פה בחנות כבר הופעות של אסף אבידן, רועי דהן, מאיה איזקוביץ ועוד אומנים. זה גורם להם לבוא לצפון, לראות את המקום, לראות את האנשים, לקבל חשיפה, זו תרבות. אנחנו בעד תרבות ובעד מוסיקה. מוסיקה משמחת אנשים בכל מצב ואני חושבת שזה תורם גם לנו וגם להם".

הופעתו הקרובה של נועם רותם באזור הצפון תיערך ב-12 לאפריל ביקנעם.

 

נועם רותם בהופעה בפיקולו
נועם רותם בהופעה בפיקולו (צילום: תאיר פז)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות