fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: כונס הנכסים חויב לשלם חובות ארנונה של 10 שנים

ועדת הערר קבעה כי כונס הנכסים של מלון פנינת נהריה, שרכש את הזכויות בנכס, ישלם את חיובי הארנונה משנת 2002
פנינת נהריה
היה מוכן וראוי לשימוש כבר ב-2002. פנינת נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ועדת הערר לענייני ארנונה שליד עיריית נהריה קבעה: כונס הנכסים של זכויות חברת מלונית פנינת נהריה בע"מ ישלם את כל חיובי הארנונה, החל משנת 2002.

בכך דחו חברי ועדת הערר את ערעורו של הכונס. מלונית פנינת נהריה בע"מ הוא בניין של שש קומות, הממוקם בתחילת שדרות הגעתון בנהריה על מרכז מסחרי קיים, אשר יועד במקורו לשמש מלון דירות, אולם, בעקבות היקלעות יזם הפרויקט לקשיים כלכליים, כשהנכס היה מצוי בשלבי בנייה סופיים ובטרם קיבל טופס 4 – מונה לו, בשנת 2002, כונס נכסים, שרכש את הזכויות בנכס.

כשלעיריית נהריה נודע כי הנכס נרכש על ידי הכונס היא החלה לחייבו בחיובי ארנונה בגין החזקת הנכס. לאחר דיון שהתקיים בוועדה לארנונה של עיריית נהריה בנוכחות נציגי הצדדים ולאחר שנערך סיור בנכס, בהעדר נציג העירייה, הוחלט לקבל את טענת הכונס ולא לחייבו בארנונה. אלא שערעור העירייה לבית המשפט לעניינים מנהליים הפך את הקערה על פיה.

הדיון הועבר בהסכמת הצדדים לוועדת הערר לארנונה של העירייה. הצדדים הציגו תמונות. העורר הציג תמונות המציגות נכס במצב רעוע ומוזנח, של תקרה אקוסטית מתפרקת וחדרים בהם לשלשת יונים מרובה, העירייה הציגה תמונות של חדרים מרוצפים ברצפת קרמיקה דקורטיבית, מרוהטים ומצוידים והכוללים אף אביזרי קצה של אינסטלציה כגון ברזים, כיורים, אסלות, ארונות, חלונות ודלתות.

פנינת נהריה
היה מוכן וראוי לשימוש כבר ב-2002. פנינת נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "ועדת הערר קיבלה את עמדת עיריית נהריה. העירייה אינה מנהלת את ההליכים מעל דפי העיתון".

ממשרדו של כונס הנכסים נמסר בתגובה, כי יוגש ערעור על ההחלטה.

הכתבה מלאה ביום שישי בעיתון צפון 1 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות