fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: "חשד שארגוני פשע מנסים להשתלט על קרקעות חקלאיות"

מבנה בלתי חוקי פונה השבוע על ידי מנהל מקרקעי ישראל, לאחר שהוקם במסגרת ניסיון השתלטות על אדמות מדינה חקלאיות בנהריה שהופשרו לשכונת מגורים, בה מתוכננות לקום מאות יחידות דיור. מדובר במקרה שלישי בתוך חודשיים
פינוי הפולשים בנהריה
המקים פינה בעצמו את המכלאה (צילום: מנהל מקרקעי ישראל)

מבנה בלתי חוקי מעץ שהוקם במסגרת ניסיון השתלטות על מגרש המהווה חלק מתוכנית מתחם האגודה השיתופית נהריה, המיועד לבנייה למגורים בנהריה, פונה השבוע על ידי מפקחי מינהל מקרקעי ישראל. הפולש הקים מבנה עץ, בלב אחד המגרשים ששטחו כ- 4 דונם, במטרה לנסות ולהשתלט על הקרקע לקראת שיווקה.

זו הפעם השלישית בחודשים האחרונים בה מפנים מפקחי המינהל מבנים בלתי חוקיים המוקמים במתחם האגודה השיתופית נהריה, שטח חקלאי ששינה ייעודו למטרות בנייה למגורים. מפקחי המינהל חושדים כי גורמים פליליים מנסים להשתלט על אדמות המדינה בעיר.

פינוי הפולשים בנהריה
פינוי הפולשים בנהריה (צילום: מנהל מקרקעי ישראל)

המידע שנאסף על ידי מפקחי המינהל קישר את האירוע, לכאורה, לגורמים פליליים המוכרים למשטרה. תושב העיר נהריה, המוכר למשטרה, הקים לאחרונה פעמיים מבני עץ בחלק אחר של המתחם, וחזר ופלש על אף שנחשד בהסגת גבול במקרקעי ציבור- עבירה פלילית שדינה עד שנה מאסר בפועל – וזומן לחקירה במשטרה. למבנה הבלתי חוקי הנוכחי נקשר שמו של תושב נהריה אחר, המוכר אף הוא למשטרה.

מהאגודה השיתופית בנהריה נמסר: "אנחנו נעשה כל מאמץ עם המנהל לסלק את הפולשיםהמקרים היו גם בעברואנו נוקטים יד קשהאנו נתקלים בפולשים שבונים בנייה מדרגה נמוכה והם שוהים שםלמעשה זה לא מקנה להם שום זכות .הם לא צריכים להיות בשטח ונפעיל את רשויות האכיפה ובעלי זכיות החכירה כדי להוציא אותם משם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות