fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: המשטרה סגרה שני עסקים בעיר בחשד למסוכנות לציבור

מדובר בהחלטה תקדימית שניתנה על ידי בית משפט לסגירת צ'יינג למשך חודש ימים ועסק בתחום המסעדנות בסמוך לשדרות הגעתון ל-15 ימים
שדרות הגעתון בנהריה (צילום: מערכת צפון 1)
שדרות הגעתון בנהריה (צילום: מערכת צפון 1)
שדרות הגעתון בנהריה (צילום: רותם כבסה)
שדרות הגעתון בנהריה (צילום: רותם כבסה)

משטרת מחוז חוף בשיתוף עם הפרקליטות האזרחית של חיפה סגרו היום (חמישי) שני עסקים בנהריה. מדובר בהחלטות תקדימיות בהן הגישה המשטרה בקשה להוצאת צו שיפוטי על ידי בית המשפט המחוזי כנגד שני עסקים: האחד צ'יינג ברחוב הרצל והאחר עסק לממכר באגטים בסמוך לשדרות הגעתון, בטענה כי בפעילותם יש בה סכנה ממשית לציבור. לפני דקות אחדות הסתיים הדיון בבית המשפט בו נקבע כי הצ'אנג ייסגר ל-30 יום והעסק לממכר באגטים יסגר ל- 15 ימים.

מפרטי המקרה עולה כי פעילות העסקים קשורה לכאורה לפעילות פלילית כשברקע על פי החשד מעורבים גורמי פשע. עוד נודע כי בשבוע שעבר אף נזרק רימון רסס לביתו של אחד מבעלי העסק שלא התפוצץ. כיוון החקירה שנבדק הוא סכסוך בין עבריינים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "הפעילות המשולבת זרועות תימשך כדי למנוע פתיחתם של עסקים הפועלים באופן לא חוקי, או מסכנים את שלום הציבור".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות