fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נהריה הוצגה בצרפת, כמקום אטרקטיבי למגורים ולהשקעה"

אלפים הגיעו ליריד עלייה ונדל"ן שעורכת הסוכנות היהודית בלב פריז
עמית, רן וקורין גולדברג
הצרפתים מבינים בנדלן. עמית, רן וקורין גולדברג (צילום: פרטי)
עמית, רן וקורין גולדברג
הצרפתים מבינים בנדלן. עמית, רן וקורין גולדברג (צילום: פרטי)

אלפי יהודים מצרפת ביקרו ביריד העלייה שיתקיים לפני שבועיים במרכז פריז ביוזמת הסוכנות היהודית והתעניינו באפשרויות החיים בישראל.

היריד אורגן על ידי הסוכנות היהודית בשיתוף עם ארגון הנדל"ן ICUBE ובמהלכו קיבלו המבקרים מידע עדכני מנציגי גופים וחברות ישראליות על התעסוקה בישראל, תחום הנדל"ן, מערכות החינוך לילדים ולבני נוער, האפשרויות לרכישת השכלה גבוהה בארץ והקליטה ברשויות המקומיות.

ביריד השתתפו קורין ורן גולדברג ממשרד התיווך מתווכים כמו משפחה, שהציגו את צפון הארץ כמקום אטרקטיבי למגורים ולצורכי השקעה, אשר ימנף את האזור גם לתיירות. הזוג גולדברג הציע את נהריה, עכו, כרמיאל ולמעשה כל הרצועה הצפונית עד יקנעם שנחשבת כמבוקשת מאוד.

קהילת יהודי צרפת היא השלישית בגודלה בעולם, ומונה 500 אלף איש בשנה שעברה הגיעו ארצה כ- 2000 עולים מהקהילה. על פי נתונים של הסוכנות היהודית, במחצית הראשונה של 2013 ניכרת מגמת גידול במספר העולים מצרפת לישראל ובמספר הצעירים שהגיעו לתכניות התנדבות ולימודים בישראל במסגרת פרויקט 'מסע' של הממשלה והסוכנות היהודית. בנהריה חיים כיום 120 משפחות צרפתים ודוברי צרפתית. נהריה תמיד היתה עיר מזמינה עבור תיירים עם במסגרת חיי קהילה, דת, מועדון פטאנק ורצועת הים שאליה נמשכים.

קורין גולדברג: “שלוש פעמים בשנה מתקיים בצרפת יריד נדל"ן ישראל – צרפת, ביריד מציגים גורמים המייצגים את שוק הנדל"ן בארץ: קבלנים, משווקים ומשרדי תיווך, גופים מוסדיים כגון עיריות וההסתדרות הציונית וגם גופים פיננסים: בנק מזרחי ויועצי אשראי ומשכנתאות. חברים מן הקהילה היהודית בצרפת מגיעים לירידים על מנת לברר ממקור ראשון על אפשרויות העלייה לארץ או ההשקעה בישראל. נציגי החברות הגדולות כמו אפריקה ישראל, י. דמרי ואשדר, המציגות פרויקטים באזורי ביקוש, חזרו עם רשימות של עשרות מועמדים לרכישה. אנחנו נסעו להשתתף ביריד על מנת לשווק לקהילת יהודי צרפת את נהריה ואוצרותיה. הצגנו פרויקטים בבנייה חדשה ודירות יד שנייה בנהריה ובסביבתה".

רן וקורין חזרו עם יותר מ-40 קשרים שנוצרו עם מתעניינים פוטנציאלים ביריד, והחזירו את אותם עם המטלות הכבדות של שמירת הקשר והעמקת השיווק מול אותם לקוחות וגם כדי לתרום למאמץ הציוני.

רן מוסיף:  "הצגנו את נהריה כמתאימה למגורים או להשקעה שאחד האפיקים בהשקעה זה גם תיירים. מדובר במשפחות עם ילדים, אנשים שמכוונים להשקיע בחו"ל או לעשות עלייה. אין ספק שכרגע אזור המרכז שולט, אך מצד שני הופתעתי שכן מכירים את נהריה דרך אתרי תיירות שונים. מי שמגיע לצפון לא מחפש את הרעש התל אביבי, אלא ים, מקום מגורים שקט וצביון כפרי. הם לרוב התעניינו בדירות קלאסיות בין 3-5 חדרים. המחירים מתאימים להם וחשוב להדגיש כי לצרפתים יש הבנה טובה יותר בשוק הנדל"ן ובמחירים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות