fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נא להכיר: האקדמיה לטניס בנהריה

חלום שהתגשם. חביב ושקד צילום: נועה ליבוביץ'-חביב
חלום שהתגשם. חביב ושקד צילום: נועה ליבוביץ'-חביב

האקדמיה לטניס בנהריה, צוברת לאחרונה תאוצה ברמת פעילותה כשיותר ויותר ילדים ובני נוער, מצטרפים לחוגי הטניס שלה.

מי שמנהל כיום את האקדמיה הוא תומר חביב, שהחל לשחק טניס כבר בגיל 5, במועדון הטניס בכפר ורדים. חביב התגלה עד מהרה ככישרון והפך לשחקן מצטיין. הקריירה נקטעה עם גיוסי לצה"ל, שם שירת כלוחם בחטיבת הצנחנים. עם שחרורו, השלים קורס מדריכי טניס והחל לאמן במועדון הטניס בהרצליה. בהמשך, למד תואר ראשון בהוראה במכון וינגייט והיה מורה לחינוך גופני. לפני מספר שנים, הוא חזר לעיר הולדתו, נהריה, והקים בשיתוף עיריית נהריה את האקדמיה לטניס. לצדו, מועסק המאמן הוותיק שמוליק שקד, שאימן את חביב בתחילת דרכו. האקדמיה לטניס בנהריה, שהוקמה בשנת 2010, מונה כיום כ-120 טניסאים וטניסאיות, מכל שכבות הגיל, ונחשבת להצלחה גדולה. האקדמיה לטניס נהריה אף חתומה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ווילסון ישראל.

חלום שהתגשם. חביב ושקד צילום: נועה ליבוביץ'-חביב
חלום שהתגשם. חביב ושקד
צילום: נועה ליבוביץ'-חביב

חביב: "הקמת האקדמיה לטניס היא חלום עבורי, ומטרתנו היא להקנות לילדי נהריה והסביבה את יסודות הטניס, לשפר את יכולתם המקצועית ולטפח את כישרונם. במהלך השנה גם נשתלב בסבב הפרינס, שזהו סבב משחקים במסגרת תחרויות אזוריות של טניסאים לא מדורגים, המתקיים בהשתתפות מועדוני טניס מכל הארץ. האקדמיה רואה בענף הטניס דרך לחינוך לערכים כמו שיתוף פעולה, כיבוד הזולת, קבלת האחר, סובלנות וסבלנות והעלאת הביטחון העצמי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות