fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחובר

אורן בן חמו, השחקן שהכי מזוהה עם עירוני נהריה ושוחרר בקיץ האחרון מהקבוצה, מספר בגילוי לב מה הרגיש ברגע ההודעה, מעיד ממי התאכזב, ומה הסיבה שעירוני נהריה כשלה בעונה שעברה
אורן בן חמו
הקפטן אורן בן חמו (צילום: אדיראן הרבשטיין)

אחרי עונה שהתחילה נפלא והסתיימה באכזבה גדולה, היה ברור שעירוני נהריה תשנה את פניה לקראת העונה הקרובה. אף אחד לא ציפה שהשינויים יתחילו דווקא בשחקני הבית של המועדון.

קפטן הקבוצה בשנתיים האחרונות אורן בן חמו, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, קיבל בתחילת הקיץ ממאמנה החדש של הקבוצה רועי חגאי, הודעה שלפיה הוא לא מעוניין בו מבחינה מקצועית. ההודעה הדהימה את אוהדי הקבוצה הוותיקים שמחו על ההחלטה.

בן חמו חזר לנהריה אחרי גלות של 7 שנים, בהן הספיק לעלות לליגת העל עם הפועל חולון ומכבי חיפה. בן חמו שאף לסיים את הקריירה במועדון בו גדל, אבל לא לפני שהוא מחזיר אותו לבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי, אחרי שעשה זאת בעונת 2002/3. לאחרונה חתם במכבי כרמיאל הצנועה מליגה א' וינסה לרשום עליה רביעית בקריירה.

"האמת, לא ציפיתי לזה" סיפר השבוע בן חמו, "הייתי בשוק טוטאלי שנחתכתי מנהריה. ירדו לי דמעות ובכיתי".

החלום שלך לסיים את הקריירה בנהריה נגדע, לפחות לבינתיים.
"לקח לי יומיים שלושה לצאת מהשוק שהייתי בו, כי לא הצלחתי לעכל את הבשורה. כאב לי שאחרי כל מה שעשיתי בשנתיים וחצי האחרונות למען הקבוצה, מגיע מאמן מבחוץ ובכזאת קלות מחליט שאני לא מתאים. עוד יותר כאב לי חוסר הגיבוי מההנהלה. אני חושב שהגיע לי יחס אחר".

ציפית מההנהלה "לדפוק על השולחן" במקרה הזה?
"לא, אבל כן ציפיתי מהיו"ר ניסים אלפסי שינסה לתת לי גב ולצערי זה לא קרה. על רועי אני לא כועס כי הוא עשה את ההחלטה המקצועית שלו. אם כבר החליטו לשחרר אותי, הייתי מצפה מניסים שיבוא וידבר איתי וירכך קצת את ההלם שקיבלתי מההודעה. בתקופה שבה מעמדה של הקבוצה לא היה ברור והיו כל החילופים בניהול בין העירייה לשאול אייזנברג, עשיתי כל כך המון שאני יכול להגיד שגם בזכותי יש היום קבוצה בנהריה".

יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי מסר בתגובה: "בשתי העונות האחרונות בהן אני משמש יו"ר, הקפדתי שיהיו בסגל הקבוצה לפחות חמישה שחקנים מקומיים מנהריה, מה שלא היה  בכל 15 השנים הקודמות. אגב, גם בעונה הקרובה יהיו לפחות חמישה שחקני בית. אני פטריוט לעיר ולקבוצה ומי שמתאים מבחינה מקצועית, אלחם עליו שיישאר. במקרה של אורן, הוא עשה שנתיים יפות בקבוצה אחרי שחזר אלינו מגלות ארוכה ומאד רציתי שיישאר. אבל לא יהיה זה הוגן מבחינתי להתערב בהחלטות ובשיקולים מקצועיים של מאמן. אורן נמצא בשלהי הקריירה שלו ואם המאמן טוען שהוא לא מתאים לו מבחינה מקצועית, עליי לכבד זאת. אני מאחל לאורן הצלחה בהמשך דרכו".

הראיון המלא עם אורן בן חמו יתפרסם מחר (25.9) בעיתון "צפון-1"

אורן בן חמו
הוא עוד ישוב? בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות