fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מולכו מבקשת למנות חשב מלווה לעיריית נהריה

העירייה: "חבל שחברת המועצה עוסקת במיחזור כותרות ותו לא"
שרית מולכו (צילום: יח"צ)
"ניהול הכספים בעירייה כושל". חברת מועצת העיר שרית מולכו (צילום: יח"צ)
שרית מולכו (צילום: יח"צ)
"ניהול הכספים בעירייה כושל". חברת מועצת העיר שרית מולכו (צילום: יח"צ)

רגע לפני סיום שנת התקציב ואישור התקציב לשנת 2015, פנתה בפעם השנייה בשנה זו, חברת מועצת העיר שרית מולכו למשרד הפנים בדרישה שימנה לעיריית חשב מלווה. מולכו טוענת, כי מצבה הכספי של העירייה הוא קריטי וניהול הכספים הוא כושל. לטענתה, הגירעון המצטבר של עיריית נהריה הוא כ- 80 מיליון שקלים ועומס המלוות עומד על 123 מיליון שקלים. בפנייתה מציינת מולכו, כי הרבעון האחרון הסתיים בגירעון של 10 מיליון שקלים.

מולכו: "ראש העירייה טרם הציג בפני חברי מועצת העיר את הדוחות הכספיים כפי שמחייב בחוק. יתרה מזאת, בקשותינו לקבלת מסמכים זוכות להתעלמות מוחלטת וחוסר שיתוף פעולה מצד ראש העירייה והיועץ המשפטי של העירייה. לעירייה חובות מול מקורות ומול רשות המים בגובה של 40 מיליוני שקלים. חובות אלה אינם מופיעים כהפרשה חשבונאית בדוחות הכספיים של העירייה, כך שעומס החובות האמיתי של עיריית נהרייה גדול ממה שמופיע בדוחות שהנ"ל מעבירה למשרד הפנים".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "משרד הפנים לא קיבל בעבר את בקשתה חסרת הבסיס של חברת המועצה מולכו וכל פניותיה נדחות. יודגש, כי עומס המלוות של העירייה נמוך מהתקרה המותרת על פי נוהלי משרד הפנים. חבל שחברת המועצה עוסקת במיחזור כותרות ותו לא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות