fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא כל כך נעים לראות גן סגור

זה מה שקרה להורים של ילדי הגן העירוני רננים. בבוקר הם גילו שהגן עובר שיפוצים ושילדיהם מועברים לגן אחר. אב לילדה: "למה אף אחד לא התייעץ איתנו? לא יכלו לצבוע בחופשת חנוכה הקרובה? בינתיים, 70 ילדים יושבים עכשיו בחדר אחד"
ראש עיריית נהריה ז'קי סבג
ז'קי סבג ( צילום: סיוון פרג')

הורים לילדים בגן רננים בפארק אופירה בנהריה הופתעו לגלות היום (רביעי), כשהביאו את הילדים לגן, כי הגן נסגר בפתאומיות לצורך שיפוץ וצביעה. בגן לומדים 35 ילדים מגיל 3.

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג
הורים הודו לעירייה. ז'קי סבג ( צילום: סיוון פרג')

את ההודעה על השיפוצים שלחה הגננת להורים בדואר האלקטרוני. ההורים לא קיבלו לא הודעה טלפונית ולא במסרון. תוכנה של ההודעה: "לידיעת ההורים, על פי הוראת ראש עיריית נהריה, יגיעו מחר עובדי עירייה, לשפץ ולצבוע את גננו. אורנה תקבל את הילדים בבוקר בשעה 07:30 בגן ניצנים. ילדי הגן והצוות יתארחו בגן ניצנים למשך כמה ימים עד גמר השיפוצים". מיותר לציין, כי הורים שלא פתחו את תיבת הדואר האלקטרוני, כלל לא ידעו על ההפתעה שתחכה להם בבוקר שלמחרת.

אב לילדה בגן: "היו עוד המון הורים שלא ידעו על המקרה. הילדים היו בהיסטריה. אף אחד לא יכול היה לתת תשובות מה פשר השיפוץ הבהול הזה. כל תגובה נענתה ב'פשוט צובעים'. למה אף אחד לא התייעץ איתנו? לא יכלו לצבוע בחופשת חנוכה הקרובה? בינתיים, 70 ילדים יושבים עכשיו בחדר אחד. זה לא מקרה חירום. לשפץ את הגן באמצע השנה- זו עיוולת".

הורים רבים פנו ליו"ר סיעת הירוקים בעיר, אייל וייזר. וייזר מצידו פנה למנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון: "ההורים התלוננו כי בהעדר הודעה מוקדמת, הילדים נבהלו מאוד מהשינוי, ממספר הילדים העצום ומאנשי צוות מבוגרים ולא מוכרים… יתרה מכך, כלל לא ברור מדוע נדרש תיקון כה בהול בגן, שלא ניתן היה לבצעו במהלך החופש הגדול שהסתיים רק לפני חודשיים. אודה לך על התערבותך המיידית לדחיית השיפוץ ולפתיחת הגן- אם לא מדובר במפגע בטיחותי – או למציאת מקום חלופי, בו יוכלו הילדים ללמוד בימי השיפוץ בתנאים סבירים".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "העירייה פעלה באופן מיידי ושלחה קבלן לגן רננים בעקבות בעיה של חדירת מים, שנוצרה במקום ואף שלחה סייעת נוספת לתגבור צוות הגן. הגננת עודכנה מראש בדבר השיפוץ אשר יימשך יומיים ויסתיים מחר (חמישי). יש לציין כי הורים רבים הודו לעירייה על טיפולה המהיר בנושא".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות