fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפרוץ גבולות בדרך אל המרתון

כ-50 מתאמנים במועדון הריצה FREE בנהריה עשו זאת שוב והפעם השתתפו במקצים השונים במרתון תל אביב והוכיחו שגם השמיים הם לא הגבול שלהם
אף פעם לא מאוחר להתחיל. חברי מועדון הריצה במרתון תל אביב (צילום: יח"צ מועדון FREE ובאדיבות מרתון תל אביב)
אף פעם לא מאוחר להתחיל. חברי מועדון הריצה במרתון תל אביב (צילום: יח"צ מועדון FREE ובאדיבות מרתון תל אביב)
אף פעם לא מאוחר להתחיל. חברי מועדון הריצה במרתון תל אביב (צילום: יח"צ מועדון FREE ובאדיבות מרתון תל אביב)
אף פעם לא מאוחר להתחיל. חברי מועדון הריצה במרתון תל אביב
(צילום: יח"צ מועדון FREE ובאדיבות מרתון תל אביב)

לא בכל יום עוצרים עשרות אנשים את שגרת יומם ואת חיי משפחתם וכל זאת כדי להגיע לתל אביב בשעות הבוקר המוקדמות ולהתחיל לרוץ החל מחמישה קילומטרים ועד חצי מרתון יחד עם עוד כ-40 אלף רצים מכל רחבי הארץ. זו השנה השלישית בה משתתפים ונהנים כ-50 חברי מועדון הריצה FREE  בנהריה באירוע הריצה הגדול בישראל – מרתון תל אביב. לאחר חודשים של אימוני הכנה עם מאמן הריצה המוביל מנהריה, תומר כהן, ביום שישי האחרון הם חצו את קו הסיום במרתון. עבור חלקם מדובר במרוץ הראשון, אחרים שיפרו שיאים אישיים ונוספים פרצו גבולות ואתגרו את עצמם במרחקים חדשים שבעברם רק חלמו עליהם.

בתחילת החודש חגגו חברי המועדון שלוש שנים של פעילות בנהריה במופע סטנדאפ של רועי צברי. כמו כן, באירוע נבחרה המתאמנת המצטיינת תמר לוי אהרוני, בת 33 מנהריה, שלראשונה לאחר שעשתה שינוי משמעותי בחייה, הצטרפה למועדון כדי להתחיל לרוץ, השילה ממשקלה מספר  קילוגרמים מיותרים וסיימה את ריצת 21.1 הקילומטרים במרתון תל אביב יחד עם חברים נוספים במועדון.לוי אהרוני כתבה בפייסבוק לאחר המרתון: "סיימתי היום לרוץ חצי מרתון. סיפוק, גאווה ואושר הם חלק גדול מההרגשה אותה אני חווה עכשיו. ההישג הזה הוא אמנם שלי אבל לא היה יכול לקרות בלי בעלי והמשפחה שתמכה בי וללא המאמן שלי, תומר כהן, שבלי התמיכה האין סופית שלו, הסבלנות והאמונה בי, אני בספק גדול אם הייתי מצליחה. במהלך הריצה ראיתי היום אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות, מעוררי השראה שרצים, מציבים לעצמם מטרות ומשיגים אותם, זה ריגש אותי מאוד וגרם לי להאמין שהכל אפשרי".

כמו כן בלט בנוכחותו חבר המועדון ורופא שיניים ידוע בנהריה, ד"ר יורם רוזן, שרץ לראשונה 10 קילומטרים ושמח להגשים יעד אישי ולגלות שמדובר בחוויה בלתי נשכחת ומעצימה.  מייסד המועדון ומאמן הקבוצות בנהריה, תומר כהן: "השנה, עם התרחבות מספר חברי המועדון המשתתפים במרוץ, ארגן המועדון חבילות לינה בקרבת המרתון וגם הסעה מאורגנת מנהריה למרוץ ובחזרה. בהסעה נהנו חברי המועדון משלל פינוקים של חטיפי אנרגיה ובקבוקי שתייה שסייעו להם בריצה.

כיף גדול עבורי ללוות את המתאמנים המקסימים הללו שעושים דרך נפלאה ומרגשת ומוסיפים רק עוד אושר, הנאה, בריאות, כושר וחברים נוספים לחייהם בזכות הריצה וזו גם ההזדמנות לומר להם כל הכבוד. אני מזמין את תושבי נהריה שרוצים להתחיל לעשות שינוי משמעותי בחייהם פשוט להצטרף אלינו למועדון ולהתחיל בצעד ראשון כי כל אחד יכול ואף פעם לא מאוחר להתחיל".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות