fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה ב': זו היתה שליחות למען שימור השואה

מאמן בית"ר נהריה ג'רי בן חמו אומר שלא היה בנופש אלא בשליחות ערכית: "ביקרנו בבתי כנסת בבודפשט ובוינה". בינתיים הוא מבטיח כדורגל יפה בנהריה: "אם ננצח חמישה משחקים בהתחלה נהיה בדרך הנכונה"
ג'רי בן חמו
"יש תכנית, יש דרך". ג'רי בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן בית"ר נהריה ג'רי בן חמו, חזר בסוף שבוע שעבר מחו"ל לאחר שלדבריו לא היה בנופש, כפי שפורסם אלא בשליחות מטעם עבודתו למורשת השואה: "ביקרנו במוסדות למען שימור השואה ביקרנו בבתי כנסת בבודפשט בהונגריה ובוינה שבאוסטריה".

כל שנה אתה יוצא לחו"ל באמצע העונה?

 ג'רי בן חמו
"יש תכנית, יש דרך". ג'רי בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

"תאמין לי הלוואי שכל קבוצה תתאמן כמו בית"ר נהריה. יש תכנית עבודה, יש דרך, יש עוזר מאמן. בסך הכל נעדרתי משני אימונים וכבר כשנחתתי ביום שישי העברתי אימון ולמחרת קיימנו משחק".

אז אתם הולכים על עלייה בכל הכוח?

"החתמנו את אסף פחימה מקרית שמונה קשר בונה. יחד עם מיכה שושן זה חלק מאד חשוב במערך ואני מאמין שסוף סוף תוכלו לראות כדורגל בנהריה".

בניתם סגל של כ- 24 שחקנים שדורש תקציבים.

"נכון. כרגע יש סגל גדול, רובו מורכב מצעירים. לצערי עזב אותנו הבלם חאלד זבידאת. למרות הסגל הגדול אנחנו לא חורגים מהתקציב של 250 אלף שקלים".

איזה תקציב צריך לדעתך כדי לעלות ליגה?

"כשעליתי עם מעלות היה לי תקציב של 540 אלף שקלים. אני מאמין שעם 400- 500 אלף שקלים אפשר לעלות ליגה. כרגע אנחנו משחקים כדורגל יפה ועם סגל שחקנים שרוצה ומעוניין לעבוד. אם ננצח חמישה משחקים בהתחלה אני חושב שנהיה בדרך הנכונה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות