fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמישה ימים לבחירות בנהריה: וייזר וסודאי לא מתאחדים

נראה כי הניסיון להעמיד מועמד אחד מול ז'קי סבג התמוסס גם בבחירות 2013. וייזר: "הצעתי לעו"ד סודאי ללכת לסקר נרחב שיראה למי יש סיכוי טוב יותר מול סבג. לצערי נעניתי בשלילה". סודאי: "הצעתי שיחבור אלי עודנה בתוקף. אני רואה בו מועמד ראוי לכהן כסגן ראש העיר וכמחזיק תיק איכות הסביבה
וייזר, פרומר ומולכו
וייזר, פרומר ומולכו (צילום: תאיר פז)

חמישה ימים לבחירות בנהריה והיום (רביעי) היה נדמה שהמתח בשיאו ויש מגעים לאיחוד בין המועמדים לראשות עיריית נהריה עו"ד אורן סודאי ואייל וייזר, אך כרגע איחוד נראה רחוק מתמיד. ראש עיריית נהריה לשעבר רון פרומר כינס היום בצהריים מסיבת עיתונאים בקפה גרג בעיר. העיתונאים עודכנו עוד קודם, כי מטרת הישיבה היא להצהירכי וייזר וסודאי יערכו סקר משותף שיקבע למי שיש את מרבית הסיכויים לנצח את ראש עיריית נהריה המכהן ז'קי סבג.

במסיבת העיתונאים הוצג סודאי  על ידי השניים כמי שבחר שלא להגיע ולשתף פעולה אך לטענתו כלל לא ידע על מסיבת העיתונאים שתוכננה מספר שעות קודם לכן וללא התייעצות עימו. בתום מסיבת העיתונאים שחרר לתקשורת הודעה שמגנה את המהלך להציגו כמי שלא מעוניין בעריכת סקר משותף.

וייזר, פרומר ומולכו
וייזר, פרומר ומולכו (צילום: תאיר פז)

לדברי וייזר ופרומר  מתנהלים מגעים מול סודאי  זה חודשיים, בהם הוחלט כי שני המטות ויחליטו על קריטריונים לביצוע סקר משותף, אך מתחילת המגעים עד לרגע קיום מסיבת העיתונאים היום בצהריים, התחמק סודאי מניסיונות שיתוף הפעולה בתירוצים שונים. הרעיון לקיים סקר משותף במטרה לחבור לגוש אחד בעתיד הגיעה, לדברי וייזר, בעקבות רצון של תושבי העיר לראות גוש אחד חזק מול ראש העיר המכהן וכי על פי סקר שערך מטהו, סיכוייו לנצח בבחירות גבוהים יותר, גם אם לא יחבור לסודאי.

וייזר: "בחודש האחרון, לאחר בקשות רבות של תומכים והציבור בנהריה, פניתי מספר פעמים לעו"ד אורן סודאי במטרה לבדוק אפשרות לחיבור כוחות. הצעתי לעו"ד סודאי ללכת לבדיקה ניטרלית ע"י סקר נרחב שיראה

אורן סודאי (צילום: יח"צ)
אורן סודאי (צילום: יח"צ)

למי יש סיכוי טוב יותר מול סבג. לצערי נעניתי בשלילה. לפני כשלושה ימים פנה אלי מנהל מטה סודאי בטענה שהוא מוכן כעת לצאת לבדיקה ניטרלית. גם בימים האחרונים עד לרגע זה סודאי מסרב לשתף פעולה בתירוצים שונים ולא ענייניים. בכל שלושת הסקרים המדגמיים והמייצגים שנערכו בחודשים האחרונים עולה כי אני היחיד שיכול לנצח את סבג".

ממטהו של סודאי נמסר בתגובה, כי מסיבת העיתונאים המדוברת כונסה על ידי אייל וייזר ללא כל תיאום עם אורן סודאי ומתוך מטרה להתחמק פומבית מהצהרותיו שלו. כמו כן, טענו במטה כי וייזר נענה להצעתו של סודאי לערוך סקר משותף, אך הוא ונציגיו סירבו לאפשר את ביצוע הסקר. לדברי המטה, גם לאחר שנחשף בעצמו לסקר עדכני משבוע שעבר, לפיו אורן סודאי מוביל וכי קיים פער מהותי ביניהם, מתעקש וייזר להמשיך במירוץ על סמך סקר מתחילת ספטמבר, שאת תוצאותיו המדויקות הוא מסתיר מהציבור.

אורן סודאי: "צר לי על כך שוייזר מתעקש להמשיך ולסייע לג'קי סבג כפי שעשה גם בהיותו חבר אופוזיציה ובניגוד לדעת חבריו לסיעה. הצעתי שיחבור אלי עודנה בתוקף ותהיה בתוקף גם בסיבוב השני. אני רואה בו מועמד ראוי לכהן כסגן ראש העיר וכמחזיק תיק איכות הסביבה. תושבי נהריה מיצו את שלטונו של סבג אחרי 25 שנה, בהן העיר לא התפתחה כמעט בכלל ושואפים למנהיגות חדשה ולשינוי מהותי בסדרי העדיפויות. אני תקווה כי אייל וייזר יגלה אחריות ציבורית ויעשה את הדבר הנכון לטובת כלל תושבי נהריה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות