fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוגגים יום הולדת שנתיים לארנה נהריה

חגיגה שבשבילה היה שווה לחכות שנתיים. ארנה נהריה חוגג יום הולדת ב- 9.6 ומזמין אתכם  ליום שידורים מיוחד של רדיו 99.5 בקניון עם קארין קבסה - יהיה  מפנק במיוחד.
בקרוב יקבל טופס 4. קניון ארנה נהריה (צילום: רותם כבסה)
בקרוב יקבל טופס 4. קניון ארנה נהריה (צילום: רותם כבסה)

ארנה נהריה מזמין אתכם לחגוג שנתיים של אופנה ישראלית ובינלאומית, במבצעים מיוחדים ליום זה ושפע של פינוקים ומתנות. לצד הקישוטים והמוזיקה, ארנה נהריה מביא לכם יום שידורים מיוחד עם האחת והיחידה – קארין כבאסה מרדיו 99.5 fm, שתעשה לכם שמח. במהלך השידור, מי שיגיע לקניון, יעשה צ'ק אין בפייסבוק או יירשם בעמדת הרישום אשר תוצב במרכז הקניון – ייכנס אוטומטית להגרלה הכוללת מגוון פרסים מחנויות הקניון – ואנס, 101 Men's Fashion, מאניה ג'ינס, רויאלטי, TOP SHOP, מגנוליה, ניילס גאלרי, משחקיית הילדים- בבילון, TNT,  GALITA, אופטיקה הלפרין, ועוד.

בנוסף, גם חנויות הקניון מתייצבות למסיבה, עם שלל מתנות, הפתעות, ומבצעים שהם חגיגה אחת גדולה.

קארין קבסה (צילום: שימי רז)
קארין קבסה (צילום: שימי רז)

מנכ"לית ארנה נהריה, חגית זייד: "אין ספק שזה מרגש. במהלך השנתיים האחרונות הצלחנו לבנות קניון שהוא מרחב בילוי, בו ניתן למצוא תמהיל מעניין של חנויות עם דגש על אופנה ממיטב הרשתות הישראליות והבינלאומיות. רק לאחרונה התחדשנו בTOP SHOP הבינ"ל, המציעה אופנה עדכנית ומתוחכמת –הסניף היחיד בצפון – וזאת לצד שלל המותגים הנהדרים האחרים שיש בקניון, המציעים מגוון ושפע לכל המשפחה ובמגוון רמות מחיר המתאימות לכל כיס, כמו גם בילוי משלים במשחקיית הבבילון ובבתי הקפה שבקניון – גרג וקפה קפה.

אחרי שנתיים אני יכולה לומר שהעבודה הקשה משתלמת, ובעתיד הלא רחוק נוכל לספר על עוד חנויות חדשות שמצטרפות לקניון. אנו שמחים לארח ולפנק את תושבי נהריה והצפון בקניון היפה ביותר באזור, ומתרגשים לקראת  החגיגה הגדולה.

אני מזמינה אתכם להגיע לקניון ליהנות ולבלות עם כל המשפחה, ולחגוג איתנו שנתיים של אופנה, נוחות ופינוקים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות