fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה יכול היה להיות אסון

ילדה בת 8 נפגעה כשהתחמקה ממשאית לפינוי אשפה בדרכה לבית הספר הילדה, ששמה לב כי המשאית עומדת לפגוע בה, הפילה את גופה לצדי המדרכה ובכך ניצלה מפגיעה ישירה
לשפר תשתיות. תאונת דרכים | צילום: דוברות מד"א
לשפר תשתיות. תאונת דרכים | צילום: דוברות מד"א

"הכתובת על הקיר, יום אחד יכול לקרות משהו וזה יהיה מחדל, זה נגמר בנס", כך מספרים השבוע הורים לילדה בת 8 הלומדת בבית ספר ויצמן בנהריה שנפגעה כתוצאה ממשאית לפינוי אשפה הפועלת בשירות העירייה.

העירייה מתעקשת לפנות את האשפה ברחוב רמז בין השעות 07:00 ל-08:00 בבוקר. התראות חוזרות ונישנות בנושא לא נפלו על האוזניים הנכונות. רחוב רמז ידוע כרחוב צר מאוד, חד סיטרי, מסוכן, עם עלייה תלולה וחניות בצידו. באמצע הרחוב שוכן בית הספר רמז, ולאחר בית הספר אבן שוהם. מדובר ברחוב סואן מאוד בכל שעות הבוקר. תושב: "ברבע לשמונה המשאית חוסמת את כל האזור. אין מקום לפינוי אשפה בשעה זו".

מעבר לאי הנוחות, ביום ראשון נפגעה ילדה שהלכה על המדרכה בדרכה לבית הספר. מהמקרה עולה כי אביה של הילדה הסיע אותה עד לצומת המרומזרת ליד מסעדת פרנג'ליקו והילדה צעדה על המדרכה לכיוון שער בית הספר בשעה 7:58. משאית האשפה שנכנסה לרחוב, עצרה על שפת המדרכה כדי לפנות את פחי האשפה בעוד הילדה צועדת, ולא ראתה את הילדה כדי לפנות את פחי האשפה.

נהג המשאית לא ראה את הילדה (צילום: עליזה רוזן)
נהג המשאית לא ראה את הילדה (צילום: עליזה רוזן)

הילדה ששמה לב כי המשאית עומדת לפגוע בה, הפילה את גופה לצידי המדרכה בצד ימין ובכך ניצלה מפגיעה של המשאית. היא קיבלה מכה חזקה בעין, ביד ימין וברגל ימין והחלה לבכות. אנשים שהיו בקרבת מקום הגיעו לעזרתה ואף פנו לנהג שלטענתו לא ראה את הילדה כלל ולא פגע בה. ההורים ששמעו על המקרה מיהרו לבית הספר. הילדה פונתה לבדיקות בקופת חולים ואז הופנתה לבית החולים. המשפחה הגישה תלונה במשטרה.

האם: "המקרה יכול היה להיגרם באסון. זה תמרור אזהרה למען ילדים אחרים שיכולים להיפגע וצריך לעצור את המחדל הזה. הילדה שלי הייתה עירנית וזה היה מזל. עבורי זו תחושה קשה מאוד לשמוע שהבת שלי נפגעה שהלכה על המדרכה בביטחה. היא בסדר, קצת בהלם ומפוחדת".

מעיריית נהריה נמסר: "העירייה בחנה בימים האחרונים את האפשרות לשנות את מסלול פינוי האשפה באיזור בית הספר והוחלט כי משאית הפינוי לא תפעל יותר בין השעות הנ"ל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות