fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד חמישי ברציפות לעירוני נהריה, גורקה יעזוב?

מיקי גורקה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מיקי גורקה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לעיני ראש עיריית נהריה רונן מרלי, עירוני נהריה המשיכה לחזק את מאזן האימה שלה, כשהיא רשמה אתמול בערב (שני) הפסד נוסף לעולה החדשה הפועל באר שבע בתוצאה; 86:61.

זה ההפסד החמישי ברציפות מתוך תשעה משחקים, ובסך הכל השיגה שתי ניצחונות העונה. מעבר לכך, הקבוצה נראתה כבויה, לא מחוברת, עם סף שבירה נמוך ובעיקר ללא כל מחויבות על המגרש.

גם מאמן הקבוצה מיקי גורקה נראה בסיום מיואש ואמר: "אני לא יודע מה קרה היום, אין לי הסברים אמיתיים שקשורים לכדורסל בטח אחרי הפגרה, אין שום קשר למה שנעשה באימון למה שנעשה היום. הרגשתי לחץ בחצי הראשון וניסיתי להרגיע את כולם בהפסקה אבל זה לא עבד. זה לא דמה לכדורסל וזה לא דמה לקבוצה שנראתה בשבועיים האחרונים".

מיקי גורקה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מיקי גורקה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

גורקה הגיע לקדנציה שנייה ומבטיחה בעין שרה, אחרי קדנציה ראשונה ולא מוצלחת בלשון המעטה כשהייתה עדיין בליגה הלאומית. מאז גורקה אימן בהצלחה במספר קבוצות והגיע הרבה יותר בשל ורעב לנהריה כדי להצעיד אותה בחלק העליון של הטבלה.

בדיעבד, סימני האזהרה הראשונים היו עוד בקיץ, כשבנה את הקבוצה סביב זרים צעירים ללא כל ניסיון משמעותי באירופה ובתוספת שחקני העתיד של ישראל כמו: יפתח זיו, ניב משגב ואור סולומון שעדיין לא הוכיחו את עצמם בהובלת קבוצה לצמרת. הוותיק שבחבורה דגן יבזורי, היה אמור להיות הדבק בין כולם, אבל גם הוא נכנס לא טוב לעונה עם פציעה טורדנית.

למרות המצב הקשה, גורקה לא הרים ידיים לרגע וניסה לחזק את הקבוצה למרות המצב הכלכלי הלא פשוט והניהול החסר שלה. נוסיף כי  בשל מצבו הרפואי של יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, חסרונו מורגש ביכולת לנהל אותה בשעת משבר ולתת את הפתרונות הנדרשים.

לא מן הנמנע כי גורקה יפוטר, או יודע על התפטרותו היום (שלישי) או במהלך השבוע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות