fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העיקר שנגמר: נהריה הפסידה 77:71 למכבי ת"א

מייק הנרי מול ג'רמי פרגו (צילום: מנהלת הליגה)

כשהיא שמחה ומשוחררת אחרי שבשבוע שעבר הבטיחה עונה נוספת בליגת העל, הקבוצה של המאמן אריק אלפסי אירחה במחזור סיום העונה את הצהובים מתל אביב, ואף על פי שהציגה משחק לחימה מרשים היא הפסידה. אבל את מי זה מעניין? כנראה שבשלב הזה כבר את אף אחד.

כיאה למשחקים נגד מכבי ת"א ההיכל בעין שרה היה מלא מפה לפה. אפשר להאמין שחוץ מכמה אוהדים שרופים שרצו לראות את הסגולים של אלפסי נותנים למכבים בראש, את אף אחד לא באמת עניין איך וכמה ייגמר המשחק והכי חשוב שהקבוצה סוף סוף סיימה את עונת הבלהות ושהיא יכולה להתחיל להתכונן לעונה הבאה בליגה העל ולא בלאומית רחמנא ליצלן.

לפני המשחק נערך טקס מרשים במעמד ראש העיר רונן מרלי בו אירחו והוקירו את שחקני 3 קבוצות מחלקת הנוער של המועדון שעלו ליגות. קבוצת הנוער הבכירה "ניר" נהריה שעלתה לליגת העל, נוער מחוזית שעלתה לליגה ארצית וקבוצת ילדים ב' שזכתה באליפות מחוז מפרץ.

 

מייק הנרי מול ג'רמי פרגו (צילום: מנהלת הליגה)
מייק הנרי מול ג'רמי פרגו (צילום: מנהלת הליגה)

מכבי ת"א פתחה בסערה אתה משחק ואחרי 2 דקות עלתה ליתרון 0:11 שגרם לאלפסי להזעיק פסק זמן. הנרי תפר שלשה והעלה לראשונה את נהריה על הלוח אחרי 3 דקות. נהריה השתחררה מהלחץ של מכבי ובהובלת אנתוני בארבר צימקה ל-20:15 (דקה 8). דגן יבזורי שלהט במחזור שעבר הוסיף עוד שלשה אופיינית וצימק ל-23:21 (דקה 9) ורבע הראשון הסתיים ביתרון צהוב 25:21.

ברבע השני היתרון עבר מקבוצה לקבוצה עד שמכבי החליטה שנמאס לה והיא עלתה ליתרון 36:30 (דקה 17) ששוב גרם לאלפסי לקחת פסק זמן כדי לעצור את המומנטום הצהוב. אלן ובארבר דאגו להחזיק את נהריה קבוצה למכבי ת"א ולמחצית החבורה של אלפסי ירדה בפיגור 41:37.

במחצית השניה מכבי ת"א ניסתה לבצע בריחה ועלתה ליתרון 39:48 (דקה 23) אבל יפתח זיו קלע שלשה והוריד ל-48:42 (דקה 24). בפעם השניה מכבי כבר הצליחה לברוח ועלתה ליתרון 17 נק' 46:63 חצי דקה לסיום הרבע השלישי, כשנהריה במשך 4 וחצי דקות לא מצליחה לקלוע סל שדה. גריפין עם שתיים מהעונשין הוריד ל-63:48 בסיום הרבע השלישי. נהריה ניסתה בכל הכלים העומדים לרשותה לקזז את ההפרש ברבע הרביעי ואלטיט עם סל ועבירה הוריד ל-69:58 (דקה 34). נהריה לחצה עוד קצת על הגז ועם שתי שלשות של אלן וזיו הורידה ל-75:68 דקה וחצי לסיום, מכבי ידעה לסגור את המשחק ותומר כהן הצעיר קבע עם שלשה את תוצאת הסיום.

יפתח זיו מודה לקהל בסיום (צילום: מנהלת הליגה)
יפתח זיו מודה לקהל בסיום (צילום: מנהלת הליגה)

קלעו לעירוני נהריה: אריק גריפין וטרי אלן 13 נק' כ"א, אנתוני בארבר ובן אלטיט (9 כ"ח) 11 נק' כ"א, יפתח זיו וניב משגב 5 נק' כ"א, איגור נסטרנקו 4 נק', תומר כהן, מייק הנרי ודגן יבזורי 3 נק' כ"א.

מאמן הקבוצה אריק אלפסי: "למרות שלא התחלתי כאן את העונה, זאת העונה הכי מתישה שהיתה לי. המתח והלחץ הזה להישאר בליגה ולנצח משחקים ולהחזיק שחקנים עם ראש מעל המים בתקופות כל-כך קשות זה מאד קשה ומאד מתיש. למזלי היה לידי צוות מצוין וכל ההנהלה. זה הישג עצום להישאר בליגה. הקהל הפתיע אותי מאד לטובה בתקופה האחרונה, למרות ההפסדים והכשלונות הם באו למשחקים הקריטיים ודחף אותנו ותמך בנו ואני שמח שהחזרנו לו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות