fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החדשה של סבג: שברולט אימפלה

הרכב החדש של ראש עיריית נהריה (צילום עצמי)
הרכב החדש של ראש עיריית נהריה (צילום עצמי)

אם תעברו ליד חניית העירייה בנהריה ותציצו לחנייה השמורה לראש העירייה ז'קי סבג, תגלו שם שברולט אימפלה מפוארת ביותר, חדשה ונוצצת. מבדיקת "צפון-1" עולה, כי סבג התחדש במכונית שמחירה בין 220 ל-250 אלף שקלים.

המכונית החדשה נקנתה שנה וחצי בלבד לאחר שנקנתה המכונית הקודמת, שברולט מליבו, שמחירו כ-175 אלף שקלים. למליבו נפח מנוע של 2000 סמ"ק, ואילו לאימפלה 3600 סמ"ק. הוא מוגדר בדרגת זיהום אוויר של 14 מתוך 15, כלומר גבוהה מאוד, עם צריכת דלק גדולה יותר. יצוין, כי מכוניתו של סבג נרכשה בליסינג באמצעות החברה למשק וכלכלה.

המחיר החודשי יהיה פרופורציונלי למחיר הרכב. על פי הנחיות משרד הפנים אפשר להחליף רכב כל שלוש שנים או אחרי 150 אלף ק"מ.

הרכב החדש של ראש עיריית נהריה (צילום עצמי)
הרכב החדש של ראש עיריית נהריה (צילום עצמי)

השבוע נמתחה ביקורת על השקעה ברכב חדש בימים של קיצוצים, פיטורים והוצאת עובדים לפנסיה מוקדמת.  רבים תהו מדוע השדרוג מגיע עכשיו בתקופה של מיתון.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "לראש רשות מקומית מגיע תקציב להחלפת רכב על פי קריטריונים ובכללם מספר תושבים ומרחק גיאוגרפי. הרכב מושכר בליסינג. ראש העירייה משתתף באופן אישי בכ~50 אחוז מעלות השכירות. החלפת הרכב הקודם נבעה מהליקויים שהתגלו בו עקב מספר הקילומטרים הרב, אותה עושה ראש העירייה לשירות הציבור".

ממשרד הפנים לא התקבלה תגובה עד סגירת הגיליון (רותם כבסה)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות