fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוד השרון, סניף נהריה

רועי חגאי, מאמנה החדש של עירוני נהריה, משחרר שחקני בית מקומיים (בן חמו, מתא) ומחתים במקומם שחקנים ששיחקו אצלו בעונה שעברה בהוד השרון (אסנטי). "מדובר בשחקנים טובים שמכירים ואת השיטה שלי וגם הוכיחו את עצמם בעונה שעברה", הוא מסביר
יישאר או יעזוב? ערן סעודאי. צילום: אדריאן הרבשטיין
יישאר או יעזוב? ערן סעודאי. צילום: אדריאן הרבשטיין

אחרי הסערה סביב שחרורו של הקפטן אורן בן חמו ועתידם הלא ברור של שאר השחקנים הנהריינים, מאמנה החדש של הקבוצה רועי חגאי, מתחיל לגבש את סגל הקבוצה לעונה הקרובה, במטרה להעמיד קבוצה חזקה שהתמודד גם העונה על הכרטיס לליגת העל. המשא ומתן עם הרכז גיא דותן (22) מתקדם, והוא צפוי לחתום בקבוצה. דותן שיחק בעונה שעברה תחת חגאי במדי מכבי הוד השרון ורשם ממוצעים של 7.3 נק', 2.5 כ"ח ו-2.7 אס' למשחק.

הגארד ערן אסנטי מהוד השרון חתם בקבוצה, כמו גם הגארד האמריקאי נייט מילר שממשיך לעונה שנייה, כבר סיכמו את תנאיהם. שחקן נוסף מהוד השרון שצפוי להצטרף הוא הפורוורד אופיר הובר (22, 1.98) שרשם העונה ממוצעים של 9.1 נק' ו-5 כ"ח למשחק. בעמדת הזר השני, חגאי ממשיך לתת עדיפות לסנטר הניגרי דינמה אודיאקוסה (27, 2.03), גם הוא מהוד השרון שרשם העונה ממוצעים של 19.6 נק' ו-11.7 כ"ח למשחק. אודיאקוסה וסוכנו ממתינים להצעות מאירופה ואם לא תימצא קבוצה אטרקטיבית שתקלוט את השחקן, הוא יעדיף להמשיך בישראל.

המאמן חגאי הביע את רצונו להשאיר את ערן סודאי בקבוצה והדבר תלוי כעת בהצלחת המשא ומתן הכספי בין הצדדים. לגבי מעמדו של ג'ונתן בייז, אמר חגאי: "אני לא רוצה להחתים את ג'ונתן ואז להחתים עוד שחקנים בעמדה שלו. ג'ונתן שחקן צעיר ואני רוצה שתהיה לו הזדמנות לשחק. בימים הקרובים נקבל החלטה לגביו".

 נראה שאתה בוחר את השחקנים שלך בפינצטה.
"אסור להחתים שחקן בלי שאתה יודע מי השחקן הבא, כי הכל תלוי אחד בשני. בניית קבוצה זה דבר מאד חשוב ואסור לעשות יותר מדי טעויות. חשוב שיהיו שחקנים שהם גם אנשים טובים ושיהיו גברים קשוחים במגרש. אנחנו עדיין מחפשים רכז וזר גבוה. אני מקווה שעד תחילת הליגה, תהיה לנו את הקבוצה עם סגל השחקנים הכי טוב שיש".

זה מעיד על כך שאתה מביא איתך שחקנים מהוד השרון?
"קודם כל, עוד לא הבאתי שחקנים, אלא רק אחד, ערן אסנטי. אני מעוניין בשחקנים האלה כי לדעתי הם שחקנים טובים שאני מאמין בהם ויש לי היכרות וניסיון איתם. שחקנים שאני מכיר לא יצטרכו זמן כדי להסתגל אליי, הם מכירים את השיטה והדרך שלי והם הוכיחו את עצמם בעונה שעברה כשהגיעו למעמד הגמר. כמובן שיהיו גם שחקנים אחרים, גם מקומיים וגם מבחוץ".

שחקנה הצעיר של הקבוצה תומר גינת, 19, נמצא בימים אלה עם נבחרת העתודה של ישראל במשחקי הכנה באירופה לקראת אליפות אירופה. בשלושת משחקי ההכנה נגד נבחרת אוקראינה, קלע גינת 9.6 נק' בממוצע למשחק והרשים את המאמן שרון דרוקר. חגאי: "ראיתי את תומר באימוני הנבחרת וגם במשחק אחד וגם שוחחתי עליו עם מאמני נבחרת העתודה שסיפרו שהם מאד מרוצים ממנו. בעמדה שלו נדאג שלא להחתים יותר מדי שחקנים כדי שתהיה לו הזדמנות לשחק. אני בעד לקדם שחקנים צעירים. אני רואה בתומר פוטנציאל, והוא יקבל את ההזדמנות שלו. אם הוא ייקח אותה ויצליח, זה כבר תלוי בו".

יישאר או יעזוב? ערן סעודאי. צילום: אדריאן הרבשטיין
יישאר או יעזוב? ערן סעודאי. צילום: אדריאן הרבשטיין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות