fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרוש בדחיפות זוג אופניים שיסייע בהצלת חיים

כשאשר חברוני, מתנדב בסניף איחוד הצלה בנהריה, היה עסוק בהצלת חיי אדם, מישהו אחר היה עסוק בגניבת אופניו. חברוני מבקש את עזרת הציבור
אופניים של איחוד והצלה
אופניים של איחוד והצלה (צילום: עצמי)
אופניים של איחוד והצלה
אופניים של איחוד והצלה (צילום: עצמי)

אופניו של אשר חברוני, מתנדב איחוד והצלה בנהריה נגנבו, כשהיה עסוק בהנשמת מטופל. ביום שלישי אחר הצהריים התקבלה קריאה בסניף איחוד והצלה החדש על אדם בן 59 ברחוב נחלת אשר בשכונת רגום, שהתמוטט בביתו. חברוני, מתנדב ראשי, עזב את כל עיסוקיו ונסע להציל חיים.

אשר חברוני
"כואב לי מאוד. קניתי את האופניים מכספי". אשר חברוני (צילום: עצמי)

חברוני, בן 40, תושב נהריה, מתנייד על אופניו, אותם הוא מכנה "האמבולנס הפרטי שלי", ויש עליהם מדבקות וגם סירנה. הוא מעדיף לנסוע על אופניים, שכן לדבריו הם היעילים ביותר לנוע ממקום למקום בתוך העיר בשעת חירום. על מה שאירע באותו היום, הוא מספר: "הגעתי לבניין. שמתי את האופניים מתחת למדרגות. חשבתי רק להציל את הבן אדם. הצלחנו, ביחד עם צוות נט"ן, לייצב את מצבו ולהחזיר לו דופק ולחץ דם. למעשה, החזרנו אותו לחיים. הוא הועבר לבית החולים מונשם. בערב נודע לי שגם יצא מכלל סכנה. אנו מקבלים כל היום קריאות דרך הארגון וגם דרך מוקד מד"א. מיד לאחר המקרה הזה קיבלתי פנייה להגיע לרחוב סוסקין, שם חיי אדם נוסף היו בסכנה. אז, ראיתי שהאופניים נעלמו. איך יכול להיות שמישהו יגנוב אופניים המיועדים להצלת חיים? אלה אופניים איכותיים שעלו יותר מ-4000 שקלים. יש להם פדלים מיוחדים, המאיצים את מהירותם".

ביום רביעי השבוע הגיש חברוני תלונה בתחת נהריה. "כואב לי מאוד. קניתי אותם מכספי. אני כל הזמן עסוק בלהציל חיים של אנשים וזו עבודה התנדבותית בכל שעות היממה".

כעת חברוני מבקש את עזרת הציבור ברכישה או בתרומה של אופניים חדשים. "אני מבקש, אם אפשר לסייע לי בזוג אופניים אחר שישרתו אותי למטרה הזאת של הצלת חיים או שימצאו את הגנב. אם מישהו ראה במקרה את האופניים, שיפנה אלי. כרגע אני מתנהל ברגל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות