fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 49 טבע למוות בחוף חצרות יסף סמוך לנהריה

אשתו וחמישה ילדיו משו את אביהם מהמים. "הם סיפרו שהוא נכנס למים ולפתע נעלם. כעבור מספר דקות ראו אותו צף", מספר חובש מד"א אשר
טביעה בחוף חצרות יסף
צוותי מד"א מרחב אשר מבצעים פעולות החייאה בחצרות יסף (צילום: דוברות מד"א)
טביעה בחוף חצרות יסף
צוותי מד"א מרחב אשר מבצעים פעולות החייאה בחצרות יסף (צילום: דוברות מד"א)

הבוקר (ראשון) בשעה 11:39 התקבלה במוקד מד"א מרחב אשר קריאה על גבר שטבע בים בחוף חצרות יסף סמוך לנהריה ונמשה לחוף על ידי אזרחים שהיו במקום. עם קבלת הקריאה חובשת בכירה במוקד מד"א תדרכה את האנשים במקום כיצד להתחיל ולבצע פעולות החייאה במקביל הזניקה למקום חובשים ופראמדיקים כונני מד"א רכובים על אופנועים וניידת טיפול נמרץ של מד"א.

חנה קדוש חובשת בכירה במוקד מד"א סיפרה: "קיבלתי קריאה בקו חירום 101 של מד"א מאזרח שדיווח על אדם שנמשה מהמים לאחר שנראה טובע, הוא נשמע נסער מאוד, ניסיתי להרגיע אותו וביקשתי ממנו שיישאר איתי על קו הטלפון ויתאר לי את מה שקורה במקום, הוא סיפר שהוא וחבריו הוציאו אותו מהמים והשכיבו אותו על החוף, תדרכתי אותם כיצד לבדוק ולוודא אם הוא בהכרה ולאחר התרשמות ראשונית תדרכת אותם להתחיל ולבצע בו פעולות החייאה, במקביל הזנקנו למקום צוות טיפול נמרץ של מד"א, נשארתי איתם על הקו עד שהגיעו הפראמדיקים שלנו למקום,.

צוות הטיפול נמרץ של מד"א שהגיע ראשון למקום בראשות הפראמדיק יניב בקיש וחובש בכיר דב וולנר סיפרו: "שהגענו לחוף, שידוע כחוף שאינו מוכרז וללא שירותי הצלה, ראינו במקום גבר כבן 49 שוכב על החוף, כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בתדרוך המוקד של מד"א, התחלנו מיד בפעולות החייאה מתקדמת שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים ולאחר למעלה מחצי שעה נאלצנו לקבוע את מותו, בכל אותה העת במקום נכחו אשתו וכ- חמישה מילדיו בגילאים 5 עד 17, שסיפרו שהוא נכנס למים ולפתע נעלם להם וכעבור מספר דקות ראו אותו צף במים, הם נכנסו למים ובעזרת אנשים בחוף הוציאו אותו. הם היו מאוד מבוהלים ונסערים, עשינו מאמצים להרגיע אותם ולהרחיק אותם מהמקום שלא יצפו במראות הקשים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות