fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית"ר נהריה: המאמן התפטר בהודעת סמס

תראו מה שהעידן הטכנולוגי עושה. מאמן בית"ר נהריה תומר אסולין, הודיע ליו"ר ניסים אלפסי שהוא מתפטר מתפקידו. ואיך הוא עשה את זה? במסרון טלפוני. אלפסי: "תקיעת סכין בגב". אבי סבג נעתר לבקשת הקבוצה ויאמן אותה ללא שכר במחזורים שנותרו לסיום העונה
לקח אחריות. תומר אסולין
לקח אחריות. תומר אסולין (צילום: מיכה פישנזון)

חמישה  מחזורים לסיום העונה הסדירה ודווקא אחרי שלושה ניצחונות רצופים שקירבו אותה עד כדי שתי נקודות בלבד ממקום בפלייאוף העליון, התרחשה השבוע דרמה גדולה בקבוצה, כשהמאמן תומר אסולין, החליט להתפטר מתפקידו וסיכם בהפועל הרצליה. אסולין הסביר, כי הסיבה העיקרית לעזיבתו היתה חוסר הוודאות הכלכלית שיש בקבוצה.

מאמן בית"ר נהריה תומר אסולין (צילום: מיכה פישנזון)
מאמן בית"ר נהריה תומר אסולין (צילום: מיכה פישנזון)
מצא מאמן. יו"ר בית"ר נהריה ניסים אלפסי קורא את הודעת הטקסט בטלפון    (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מצא מאמן. יו"ר בית"ר נהריה ניסים אלפסי קורא את הודעת הטקסט בטלפון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אסולין: "מבחינה מקצועית, עמדתי ביעדים והקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגה, וכשהגיעה אליי ההצעה מהרצליה, הסכמתי. מבחינתי, מועדון כמו הפועל הרצליה הוא התקדמות מקצועית וכלכלית. יש לי כבוד והערכה רבה לבית"ר נהריה ואני מודה לראשי הקבוצה שנתנו לי את ההזדמנות לאמן בליגה א', אבל הייתי מצפה גם שיפרגנו קצת, אחרי ששלושהחודשים לא קיבלתי שכר אבל שתקתי והמשכתי לאמן ולהוביל את הקבוצה להישגים".

אבי סבג
התנדב לאמן. אבי סבג (צילום: חג'ג' רחאל)

אתה לא חושש שיתבעו אותך על הפרת חוזה?
"אני לא הפרתי שום חוזה. מי שהפר קודם את החוזה זו הקבוצה שבמשך שלושה חודשים לא שילמה שכר, לא לי ולא לשחקנים".

הם טוענים שהודעת ההתפטרות שלך הגיעה אליהם במסרון טלפוני. זה מכובד?
"לא רק באס.אם.אס., גם במייל ובפקס. אבל זה קרה אחרי שישבתי איתם שעות וניסיתי להסביר את עמדתי. צר לי שבמקום לתת לי את ברכת הדרך הם בוחרים לתקוף. בסך הכל כתבתי להם במסרון תודה ואיחלתי להם בהצלחה".

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "על העזיבה של תומר להרצליה ידעתי מראש העירייה ז'קי סבג, שהתקשר אליי וסיפר ששמע על כך בערוץ הספורט. שאלתי את תומר אם זה נכון והוא הכחיש. יום למחרת נפגשנו שוב, ודיברנו על כך שהקבוצה נמצאת במומנטום חיובי ושיש סיכוי לתפוס את המקום החמישי ולהגיע למבחני העלייה. עובר עוד יום, ואז אני מקבל ממנו סמס שהוא מתפטר. אנחנו מאוד פגועים מהתנהלותו. הוא קיבל מאיתנו הזדמנות לאמן בליגה א' וגם בתקופות הפחות טובות הוא זכה לגיבוי מלא. אפילו דיברנו על המשך ההתקשרות בינינו גם בעונה הבאה. אנחנו נמצאים בשלב האחרון והמכריע של הליגה ולעזוב ככה לקראת הסוף? תומר לא היה לויאלי למערכת והתחושה היא של תקיעת סכין בגב".

בעקבות עזיבתו של המפתיעה של אסולין, פנתה הקבוצה לאבי סבג, שנעתר לבקשה. סבג: "בית"ר נהריה זו קבוצה ששיחקתי בה והיא חשובה ויקרה לי. כשקראו לי לבוא ולסייע, לא היססתי לרגע". אלפסי: "אנו מודים לאבי סבג על נכונותו לאמן את הקבוצה במחזורים שנותרו לסיום העונה ומעריכים אותו על כך". יצוין, כי סבג הסכים להדריך את הקבוצה עד לסיום העונה ללא שכר.

והיה גם משחק, בו רשמה בית"ר נהריה ניצחון חוץ גדול על הפועל בית שאן, 2:3. הבית"רים נקלעו לפיגור כבר בדקה ה-10, אבל יוני יוסיפוביץ' (דקה 30), פאדי זיאדה (דקה 35) ושער עצמי נוסף, דאגו למהפך בתוצאה, 1:3. במחצית השנייה הצליחו המארחים לצמק ל-3:2. בעקבות הניצחון התקדמה בית"ר נהריה למקום השביעי בטבלה (38 נק') וצמצמה את הפער בינה לבין המקום החמישי שמוביל למשחקי המבחן לעלייה לליגה הלאומית ל-2 נקודות בלבד. במחזור הקרוב תארח הקבוצה במגרשה לקרב צמרת את הפועל מגדל העמק, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה עם 42 נק'.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות