fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשר שמואלי: "99 אחוז שאהיה בקואליציה"

נהריה: אז מי בקואליציה ומי באופוזיציה? כתבת עיתון "צפון-1" גיששה ובדקה את המגמות
צילום יחצ
אאבק ללא פשרות. אשר שמואלי (צילום: יח"צ)
אשר שמואלי (צילום: יח"צ)

לאחר הפצצה שהוטלה בתחילת השבוע, עם חבירת סיעת הצעירים לז'קי סבג, בדק עיתון "צפון-1" מה עוד מתפתח בדרך לקואליציה הנהריינית.

אשר שמואלי, שסיעתו "נהריה אחרת" זכתה במנדט אחד, אמר כי אינו מאוכזב מתוצאות הבחירות וכי הוא מנהל מו"מ עם סבג לגבי ישיבה בקואליציה.

שמואלי: "כרגע ישנו מו"מ על קואליציה ישירות עם ז'קי סבג. 99 אחוז שאהיה בתוכה, כנראה עם תיק התעשייה, בוועדת ארנונה וחברות בעוד מספר ועדות שונות".

לדימה אפשטיין, שמפלגתו ישראל ביתנו זכתה ב-2 מנדטים, יש הסכם טרום בחירות עם סבג, ממנו מסתמן כי אפשטיין יכהן כסגן ומ"מ מקום בשכר, בעוד שסיעתו תקבל את תיק החינוך וועדות נוספות.

דיור מוגן לגמלאים. דימיטרי אפשטיין (צילום: יח"צ)
דימה אפשטיין (צילום: יח"צ)

אפשטיין: "על פי ההסכם שהיה לנו עם סבג, אני אמור להיות סגן ומ"מ בשכר. סביר להניח שכל מה שנכתב בהסכם יקוים. בין היתר מופיע בהסכם, הגלוי לכל, גם תיק החינוך, אך יש מציאות מסוימת בה אנו צריכים לפעול. כאשר נרכיב את הקואליציה נתדיין ולא תהיה לנו בעיה לוותר ולהתגמש

על סעיפים מסוימים לטובת הקואליציה. עד שהדברים יהיו ברורים אנחנו לא יוצאים בהצהרות".

עופר אלקיים מסיעת אור, שישב בשנים הקודמות בקואליציה, מסר, כי מתקיימים מגעים, אך הדבר מצריך עיון ושום דבר עדיין אינו סגור. מגעים נוספים התקיימו גם עם סיעת הבית היהודי בראשות קובי וייצמן, שקיבלה מנדט אחד.

וייצמן: "נערכו בינתיים שני מפגשים. בשבוע האחרון המפגשים הופסקו. נראה כי הם מעדיפים להסתדר בלעדינו. חבל לנו על כך, נעדיף להיות בקואליציה, אך אין לנו בעיה להיות גם באופוזיציה. אנו נהיה ענייניים, אנחנו לא נגד אף אחד, אנחנו בעד תושבי העיר".

את חיים רואש, יו"ר סיעת ש"ס, שקיבלה שני מנדטים, לא ניתן היה להשיג עד סגירת הגיליון (רביעי).

מהצד של ראש העירייה סבג נמסר: "תושבי נהריה ייהנו מקואליציה רחבה וטובה, שתפעל למען רווחתם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות