fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 31 שנה, מוטי עדן עזב את נהריה

העיתונאי הוותיק עובר לכפר יונה לגור לצד ילדיו. ל"צפון-1" הוא אומר, כי שקל להתמודד בבחירות הקרובות, אך חזר בו
מוטי עדן
מוטי עדן (צילום: יח"צ, רשות השידור)
מוטי עדן
מוטי עדן (צילום: יח"צ, רשות השידור)

איש התקשורת והעיתונאי הוותיק מוטי עדן עזב את נהריה אחרי 31 שנים ועבר להתגורר עם משפחתו בכפר יונה. עדן, שהפך לסבא טרי, רוצה להיות קרוב לילדיו שמתגוררים ועובדים במרכז הארץ.

עדן בן 63, נשוי ואב לשניים. שימש גם ראש מערכת חיפה והצפון בערוץ 1, בעברו היה כתב קול ישראל לענייני צבא, פלילי ופנים. עדן עבד ברשות השידור במשך 28 שנה. בשלוש שנים האחרונות כיהן כמנהל הטלוויזיה. בשנת 2006 פרש, לאחר שהוצעו לו תפקידים אחרים ברשות השידור. כיום עדן הוא פרילנסר שעוסק בעיתונות.

ל"צפון-1" הוא אמר השבוע: "קשה בצפון, אין תעסוקה לצעירים ואני שומע על כך רבות בשנים האחרונות – מבוגרים מעתיקים את מגוריהם מנהריה כדי להתגורר ליד הילדים. יש לי בן עורך דין ובת שחקנית, ולאחרונה הפכנו לסבא וסבתא. היינו שמחים שהם היו גרים לידינו, אבל זה לא היה אפשרי. אני מניח שאם היתה להם תעסוקה הם היו נשארים".

לדברי עדן, הוא שקל להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העירייה, אך בהתייעצות משפחתית החליט לא לעשות כן והביע תמיכתו בעו"ד אורן סודאי.

עדן: "הכרתי את סודאי לאחרונה. גיליתי אדם שבאמת רוצה לשנות. הוא מצא חן בעיני, חשוב לו מהעיר ויש לו כוונה טובה מאוד. אני חושב שנהריה בשלה לשינוי וזה זמן טוב לשינוי. אם היו דגשים על תעסוקה, בעיקר לצעירים, לא היה עולה העניין שלנו לעזוב.

"זה לא פשוט לעזוב עיר בצפון אחרי שלושה עשורים. הגעתי לנהריה ככתב בשנת 1982 מגבעתיים. אחרי שנים של עבודה בירושלים שלחו אותי להיות כתב בצפון. לא תיארתי לעצמי שאשאר 31 שנה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות