fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיבוץ יחיעם: עלייה בביקוש לקניית בתים בהרחבה

זוגות רבים מרחבי הארץ מביעים עניין ברכישת בית צמוד קרקע ובמסגרת חיי קהילה בקיבוץ יחיעם. מנכ"ל חברת 'תקומה', אופיר שטמרמן: "אנשים מבינים את התועלת בניהול חיי משפחה בקהילה תומכת"
שטח הפרויקט בקיבוץ יחיעם | צילום: אופיר שטמרמן

בחברת "תקומה", שבונה ומנהלת את שלב ד' בקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי, מזהים ביקושים רבים בקרב זוגות צעירים מכל רחבי הארץ.

אופיר שטמרמן, מנכ"ל חברת "תקומה", מציין כי מזה מספר חודשים הם עדים לעלייה חדה בביקושים ומשבר הקורונה אף חיזק את המגמה ואת ההתעניינות ברכישת בית צמוד קרקע במסגרת שלב ד' בשכונה, המשווק בימים אלו.

שטמרמן הוסיף כי ניכרת גם עלייה באיכות הפניות: "אנשים הרבה יותר בשלים למעבר, מבינים את התועלת בניהול חיי משפחה בקהילה תומכת כפי שזה מתנהל בקיבוץ יחיעם."

מחברת תקומה נמסר כי יש סיבה נוספת להתעניינות הגוברת היא ככל הנראה על רקע עלייה צפויה במחיר הקרקעות וירידה בהתחלות הבנייה.

גורמים בענף הנדל"ן צופים עלייה במהלך השנה הקרובה במחירים בסדר גודל של חמישה עד עשרה אחוזים, כך שלצד השדרוג באיכות החיים בהחלט מדובר גם בהשקעה נדל"נית נבונה.

על פי שטמרמן, במסגרת שלב ד' קולט הקיבוץ 26 משפחות בשני מתחמים, ד1', ד2'.

העבודות בשטח בעיצומן, בימים אלה עובדת "תקומה" על תשתיות השכונה ופיתוח המגרשים.

בחודשים האחרונים נחתמו עסקאות לשירותי בניה ל- 9 בתים צמודי קרקע בעלויות הנעות בין 1.9 – 2.3 מליון שקלים. בנוסף , מהנהלת החברה נמסר כי  למעלה מ-200 פניות התקבלו לאחרונה ומספר משפחות כבר החלו בתהליך ההרשמה.

שלוש משפחות ראשונות ממתינות לתחילת בניה שממתינה להיתרי הבניה. כמו כן קיימת הערכה כי כעת עם תום הסגרים והחג המתקרב תחול התקדמות עם משפחות נוספות שכבר פנו והתעניינו במעבר לקיבוץ .

"קיבוץ יחיעם ממוקם קרוב מאוד לעורקי תחבורה ראשיים וכמובן לרכבת, מה שמאפשר ניידות גבוהה גם למי שעובד בחיפה או במרכז. בעתיד הלא רחוק גם ייפתח מקטע נוסף של כביש 6 בצומת כברי הסמוך, ויחבר אותו לכביש המהיר המרכזי במדינה. אין ספק שמיקומו של הקיבוץ מספק לתושבים יתרון אסטרטגי ברור" אומר שטמרמן.

ומוסיף: "הקרבה לכביש 6 תסייע בניידות לעבודה וללא ספק תעלה את ערך הבית, נוסף על כך שיחיעם מהווה סביבה מושלמת לגדל ילדים במרחב הכפרי הקיבוץ מוכר גם כיישוב באזור עדיפות לאומית, ומתוקף כך נהנה מהקלות מס."

 

לפרטים נוספים באתר – לחצו כאן!

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות