fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עבאס סואן חתם למאמן סקציה מעלות

מאמן חדש לסקציה מעלות. עבאס סוואן מתקבל על ידי לסרי, בן איבגי וכפיר צילום: באדיבות עידן כפיר
מאמן חדש לסקציה מעלות. עבאס סוואן מתקבל על ידי לסרי, בן איבגי וכפיר צילום: באדיבות עידן כפיר

סקציה מעלות החתימה את עבאס סואן למאמנה בעונה הקרובה. סואן (45), כדורגלן עבר בבני סכנין, מכבי חיפה ונבחרת ישראל, שימש בשנים האחרונות בתפקיד המנהל המקצועי במחלקת הנוער של סכנין. תקופה קצרה אף שימש כעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת של בני סכנין.

סואן: "אני שמח ונרגש לאמן במועדון מסודר כמו סקציה מעלות עם תרבות ארגונית וניהולית גבוהה ועם שאיפות להצלחה ולהישגים".

מנהל מדור הספורט העירוני, עידן כפיר: "עשינו סבב פגישות עם מספר מועמדים לתפקיד ועבאס הכי הרשים אותנו. אנחנו מקווים שכמו שהוא היה שחקן גדול, ככה הוא יהיה גם כמאמן, ויוביל את מעלות להצלחה ולהישגים".

יו"ר הקבוצה שלומי בן איבגי, בירך גם הוא על החתמתו של המאמן ואיחל לו הצלחה. מי שעמד מאחורי המהלך להבאתו של סואן למעלות, הוא מחזיק תיק הספורט בעיריית מעלות, ליאור לסרי, שגם הבטיח להמשיך ולתמוך בקבוצה ולסייע לה מבחינה תקציבית.

מאמן חדש לסקציה מעלות. עבאס סוואן מתקבל על ידי לסרי, בן איבגי וכפיר צילום: באדיבות עידן כפיר
מאמן חדש לסקציה מעלות. עבאס סוואן מתקבל על ידי לסרי, בן איבגי וכפיר
צילום: באדיבות עידן כפיר

המאמן גל שלמה, שהיה בעונה שעברה מנהל מקצועי במחלקת הנוער ובמהלך העונה הוזעק להציל את הקבוצה מירידה ועשה זאת בהצלחה, אמר: "קודם כל, אני מאחל למעלות הצלחה. יש שם אנשים טובים. לא נפגעתי ולא התאכזבתי, כי לצערי, ככה הכדורגל הישראלי מתנהל. אין מה לעשות, אצלנו מודדים אנשים לפי קשרים ולא לפי כישורים או הישגים והצלחות. כואב לי רק על מחלקת הנוער של מעלות. התחלנו תהליך שכעת נעצר. כל שנה בונים שם משהו ושנה לאחר מכן מפרקים. ככה, הם לא יתקדמו לשום מקום".

בינתיים, מונה שלמה למנהל הטכני במחלקת הנוער של הפועל חיפה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות