fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערי הכדורגל של מעלות תרשיחא

מי אמר שבני הנוער לא קמים מן הכיסא מול המחשב? גם השנה התקיימה במגרש הסינטטי במעלות תרשיחא ליגת קיץ בכדורגל ורמת ההיענות ושיתוף הפעולה היו מצוינים
שחקני בני עקיבא בטורניר הכדורגל (צילום : דוברות עיריית מעלות תרשיחא)
שחקני בני עקיבא בטורניר הכדורגל (צילום : דוברות עיריית מעלות תרשיחא)

גם השנה התקיימה במגרש הסינטטי במעלות תרשיחא ליגת קיץ בכדורגל ורמת ההיענות ושיתוף הפעולה של בני הנוער היו מצוינים. ביום ההרשמה, מעל 100 בני נוער הגיעו למגרש, התקבצו בקבוצות ושריינו מקום בליגה. הם בחרו שמות לקבוצות, קיבלו חולצות שנתרמו מחברות ספורט מובילות והמתינו להגרלה שתקבע מול מי הם ישחקו. פעילות זו היא אחת מיני רבות במסגרת תכנית "קיץ אחר" של משרד החינוך.

את הטורניר הובילו צ'רלי עייש ויוסי שמחון מעמותת הספורט העירונית, ביוזמת מחלקת הנוער. את המשחקים שפט יורם דדון, תושב העיר ושחקן כדורגל בקבוצת הבוגרים, בעזרתו של צ'רלי. הליגה ארכה כשבועיים, במהלכם שיחקו הקבוצות השונות זו נגד זו.

שחקני בני עקיבא בטורניר הכדורגל (צילום : דוברות עיריית מעלות תרשיחא)
שחקני בני עקיבא בטורניר הכדורגל (צילום : דוברות עיריית מעלות תרשיחא)

במשחק חצי הגמר הביסה קבוצת "פארק המים" את קבוצת "צים סנטר" בתוצאה 4-0 מצמד של משה קורן ועוד שני שערים, האחד של יובל אלוש והשני של אופק טונר. "פארק המים" עלתה למשחק הגמר מול ה"מדוזות", אולם שם מזלה לא צלח לה, והיא הפסידה בתוצאה 3-2. משה קורן הבקיע צמד לפארק המים ואת שער הניצחון של המדוזות הבקיע שניר אברג'יל לאחר שער עצמי של מור כהן. יש לציין כי קבוצת המדוזות הייתה הפתעת הטורניר וניצחה קבוצות נערים בוגרות ממנה. בסיומו של הטורניר חולקו גביעים ומדליות למנצחים.

סניף בני עקיבא מעלות תרשיחא זכה בטורניר הכדורגל של בני עקיבא מחוז חיפה, בפעם הראשונה שהוא מתקיים. הגמר, שנערך בעכו, הפגיש את מעלות תרשיחא ופרדס חנה למשחק אחד שיכריע- מי תהיה האלופה בטורניר? המשחק הסתיים בניצחון מוחץ 7:4 על פרדס חנה והגביע נסע למעלות תרשיחא. אליה אפללו, שחקן בקבוצה סיפר: "נהניתי מאד מהטורניר. הרגשתי שאני מייצג את הסניף של בני עקיבא ואת כלל הנוער של מעלות תרשיחא. כיף להביא כבוד לעיר."

במסגרת אירועי קיץ לנוער בתרשיחא ובאווירה ספורטיבית, נערך הקיץ טורניר קטרגל שנמשך שבוע ימים בהשתתפות 61 בני נוער מחטיבת הביניים והתיכון. את הטורניר ארגן רכז הנוער והספורט ג'מאל חדאד בליווי מועצת הנוער. השופטים במשחקים היו חאלד שנאתי ומוחמד ח'יר, מדריך מגרשים מוארים.

משחקי הגמר היו הדובדבן שבקצפת, כאשר 200 צופים- ילדים, בני נוער ומבוגרים, הגיעו לעודד את הקבוצות שלהם והשרו אווירה ססגונית נפלאה. בסיום הטורניר חולקו גביעים ומדליות לקבוצות הזוכות בנוכחותם של איימן שנאתי, סגן ראש העיר מעלות תרשיחא, מרינה רוזנר, מנהלת מחלקת הנוער, יהודה אלקובי, מנהל תכנית עיר ללא אלימות וחביב אבו גזאלה, רכז מוגנות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות