fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערה ממש אוצר

אלונה קומרוב ממעלות הוסיפה עוד מדליית זהב לארונה העמוס, כשזכתה באליפות גביע העולם עד גיל 20. מאמנה, יעקב פרדמן: "אין מילים לתאר את גודל הישגיה"
תזכרו את השם. אלונה קומרוב (צילום: עצמי)

אם לא הפנמתם עד עכשיו, כדאי שתתחילו לשנן ולהתרגל לשם הבא: אלונה קומרוב. הסייפת הצעירה בת ה-16 ממועדון הסיף של מעלות זוללת תארים וקוצרת הישגים בכל תחרות בה היא משתתפת. המטרה, כמובן: אולימפיאדת ריו בברזיל ב-2016. בסוף השבוע התקיימו בגטבורג, שוודיה, שתי תחרויות במסגרת סבב גביע העולם לנוער ולקדטים. מבין 14 סייפי המשלחת של נבחרת ישראל, תשעה היו ממועדון הסיף של מעלות. את ההישג הטוב והמרשים ביותר רשמה אלונה קומרוב, שהעפילה לשני גמרים וקטפה שתי מדליות: אחת מזהב ואחת מכסף. בקרב הגמר, בקטגוריה עד גיל 20, גברה קומרוב על יריבה אמריקאית, והוכתרה לאלופה. בקרב הגמר, בקטגוריה עד גיל 17 (קדטים), נכנעה קומרוב ליריבה מצרפת והסתפקה בתואר סגנית אלופת העולם. יש לציין, כי שתי התחרויות נערכו במקביל, כשאלונה מדלגת מזירה לזירה.

המאמן יעקב פרדמן: "שני הגמרים נערכו יום אחרי יום, וזו הפעם הראשונה בהיסטוריה שסייפת משתתפת בשתי תחרויות במסגרת גביע העולם, במקביל, ומגיעה להישגים כאלה. אחרי כל תחרות אני מסביר מה הביא להישגים של אלונה, אבל הפעם אין לי איך לתאר את מה שקרה בשוודיה. זה משהו שפשוט קשה לתאר במילים. כל הכבוד לאלונה, שמוכיחה שהיא עילוי בענף הסיף".

תזכרו את השם. אלונה קומרוב (צילום: עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות