fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות תרשיחא: בוחבוט מביע תמיכה במירי רגב

"למירי רגב יש יושרה וכנות, היא אומרת מה שהיא חושבת, עם רגב תהיה עדנה לפריפריות", כך לדברי שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא ואיש מפלגת העבודה
השרה מירי רגב (צילום: כנסת ישראל)

"אני עם מירי רגב. כיו״ר מרכז השלטון המקומי לשעבר וכראש עיר יצא לי לעבוד עם ח״כ מירי רגב בהיותה יו״ר ועדת הפנים. למירי רגב יש יושרה וכנות – בישירות שלה היא אומרת מה שהיא חושבת, וזה לא מתאים לאנשים שאוהבים שישקרו עליהם,"אומר בוחבוט.

"כאשר אני שומע התבטאויות כמו עדר בהמות או מנשקי המזוזות, אני שואל את עצמי האם מתאים לי בכלל להיות בצד הפוליטי של האנשים המתנשאים וחסרי הבושה הללו? אלו אנשים יהירים שלא נותנים לשרה 100 ימי חסד.

מירי רגב צודקת – היא צריכה לבקר את הפרות הקדושות בישראל. לצערי, רוב הכסף נשאר בין חדרה לגדרה ומופנה לתכנים שלא תמיד רלוונטיים. אני מציע לח״כ רגב שתבדוק את השכר של כל בעלי התפקידים במוסדות שמקבלים תמיכה ממשרד התרבות ותתגלה שערורייה.

תומך במירי רגב. שלמה בוחבוט (צילום: אריק בלטינסטר)
תומך במירי רגב. שלמה בוחבוט (צילום: אריק בלטינסטר)

אני בטוח, שרגב תמשיך ביתר שאת את מדיניות לימור לבנת שהתחילה בתיקוני עיוותים למען הפריפריה. עם מירי רגב תהיה עדנה לפריפריות בתקציב ובתוכן. גברתי השרה, אנו מחזקים את ידייך. רוב העם, מכל שכבות האוכלוסייה, והזרמים הפוליטיים איתך," סיכם בוחבוט.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות