fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות השלימה את סגל שחקניה לעונה הקרובה

הקבוצה השלימה השבוע את סגל שחקניה לעונה הקרובה. חרף הקיצוץ החד בתקציב, שיעמוד בעונה הקרובה על 410 אלף שקלים בלבד, הצליחו המאמן יוסי בוכניק והיו"ר איריס וקנין, לגבש סגל שחקנים אטרקטיבי ומפתיע של שחקנים ותיקים ומנוסים לצד שחקנים צעירים ומוכשרים.
בנה קבוצה חדשה. מאמנה החדש של הפועל מעלות, יוסי בוכניק צילום: אדריאן הרבשטיין
בנה קבוצה חדשה. מאמנה החדש של הפועל מעלות, יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)

החיזוק המשמעותי והמסקרן ביותר הוא של ולדימיר ירמישין (34, 2.02 מ'), שיצטרך למשוך אחריו שחקנים צעירים דוגמת: בן פריינטה, אלון כהן, רם זקס ואחרים.

אל אסף רוטנשטיין, ערן סודאי ממכבי כרמיאל ורותם ברזילי מהפועל עכו, הצטרפו בימים האחרונים לא פחות מ-5 שחקנים צעירים חדשים: אור לוין (18) מהפועל משגב, עמית קמרי (20), שחקן סגל נבחרת הנוער של ישראל, הסנטר שלו הר אבן (18) ממחלקת הנוער של מכבי חיפה, הגארד גיא גירשטיין (21) מהפועל צפת, והגארד מקס רומנוב (18) ממחלקת הנוער של עירוני נהריה.

בנה קבוצה חדשה. מאמנה החדש של הפועל מעלות, יוסי בוכניק צילום: אדריאן הרבשטיין
בנה קבוצה חדשה. מאמנה החדש של הפועל מעלות, יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)

היו"ר איריס וקנין: "אני והמאמן יוסי בוכניק, בנינו קבוצה בהתאם למגבלות התקציביות. הבאנו שחקנים טובים הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית, שייצרו חדר הלבשה בריא ונטול אגו. החיבור החברתי הוא לא פחות חשוב, מבחינתנו, מהכישרון והיכולת של כל שחקן".

הקבוצה גם התבשרה כי החל מהעונה הקרובה היא תעבור לשחק באולם הספורט החדש שנבנה בסמוך לאצטדיון הכדורגל העירוני במעלות.

היו"ר וקנין: "מדובר באולם חדש וזה יהיה עבורנו חידוש מרענן שחיכינו לו הרבה מאוד זמן. אין לי ספק שהמעבר לאולם החדש משדרג עבור הקבוצה את התנאים"   

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות