fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות הבטיחה הישארות בליגה ארצית

שני מחזורים לסיום העונה, הקבוצה של המאמן יוסי בוכניק הבטיחה לעצמה עוד עונה בליגה הארצית, לאחר שהשלימה סוויפ עם ניצחון כפול על הפועל צפת, שגם היא הייתה חייבת את הניצחון כדי להשתחל לפלייאוף העליון
צילום: הפועל מעלות
צילום: הפועל מעלות
שני מחזורים לסיום העונה, הקבוצה של המאמן יוסי בוכניק הבטיחה לעצמה עוד עונה בליגה הארצית, לאחר שהשלימה סוויפ עם ניצחון כפול על הפועל צפת, שגם היא הייתה חייבת את הניצחון כדי להשתחל לפלייאוף העליון.
מעלות הגיעה למשחק בידיעה שהפסד עלול לסבך אותה בתחתית ולהביא אותה למרחק של הפסד מהמקום העשירי ממנו הולכים למבחנים על ההישארות. בזכות הניצחון מעלות התרחקה שני ניצחונות מהמקום העשירי וראש העיר ארקדי פומרנץ שנכח במשחק יכול גם הוא לנשום לרווחה ובעיקר לנסות בעונה הבאה לפתוח את הארנק קצת יותר לרווחה כדי לא לעבור עונה נוספת בתחתית בליגה.
צילום: הפועל מעלות
צילום: הפועל מעלות
קלעו למעלות: בן פריינטה 15, אסף רוטנשטיין 12, רותם  ברזילי 11, רועי יחיא 10, רם זקס ואביב למברג 9 כ״א, שגב גרילק 8, ערן סודאי 4, עמית קמרי ושלו הר אבן 2 כ״א.
יו״ר הקבוצה איריס וקנין אמרה עם חיוך גדול בסיום המשחק: ״זאת הייתה שנה לא קלה עבורי נו שהתאפיינה עם המון חוסר מזל במשחקים וזה גרם להרבה עליות וירידות. אבל עכשיו הכל מאחורינו ואפשר לזעוק את זעקת הניצחון. כל הכבוד לכולם על המאמץ ועכשיו אפשר בראש שקט להתחיל לתכנן את העונה הבאה״.
ביום ראשון 7.4 תצא מעלות למשחק חוץ נגד הפועל עמק חפר שאיבדה עניין בליגה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות