fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסגן של בוחבוט יתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר 

שמעון בן נעים צילום יח"צ
שמעון בן נעים צילום יח"צ
ממלא מקום וסגן ראש עיריית מעלות תרשיחא שמעון בן נעים, הכריז כי הוא מתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר והטיל פצצה  בכך שעזב את רשימת מת"ש של ראש העירייה המכהן שלמה בוחבוט, בה היה חבר במקום השלישי.
  תזכורת:  בחודש נובמבר נחשף בצפון -1 כי מינויו של בן נעים לסגן בשכר מתעכב, אף על פי שנחתם הסכם קואליציוני בשנת 2013, לפיו בן נעים יחליף בהסכם רוטציה את הסגן היוצא יורי קוצ'ר.
 שבוע לאחר מכן מונה בן נעים לממלא מקום ותפקידו אושר במועצת העיר. בן נעים  מחזיק את  תיקי הכספים והדת, כפי שסוכם והוחלט בסיעת מת״ש לפני שלוש שנים. בן נעים ציין  אז, כי דלתו תהיה פתוחה בפני כל תושב ושהוא שמח ונרגש להיכנס לתפקיד חשוב זה ולהתחיל בעשייה נמרצת למען התושבים. באותה הודעה ציין בוחבוט כי הוא סומך על בן נעים שהוא איש ציבור רב זכויות ופעלים, וכעת ביחד, ביתר שאת, נמשיך לפעול במרץ למען תושבי מעלות תרשיחא".
 אך הימים עברו,  וגורם המעורה בפרטים אמר ש'כגודל הציפיות, כך  גם גודל האכזבות' ובן נעים  לא מרוצה מהתפקיד, והולך עם הראש באדמה. "הוא איש ערכי  וראוי שייקח חלק בפעילות לציבור, אבל הוא נטול סמכויות", אמר אותו גורם.  יצוין כי בן נעים משתייך בקשר משפחתי גם למשפחת חזן המפורסמת, שלה משקל גדול בבחירות הקרובות.  עו"ד יוסי ברדא, הנשוי לנכדתו של הסגן המיתולוגי יעקב חזן, כבר הודיע שיתמודד לראשות העיר ביום העצמאות האחרון.
שמעון בן נעים  צילום יח"צ
שמעון בן נעים צילום יח"צ
בן נעים פרסם מודעת בחירות כי יתמודד למועצת העיר בסיעת 'כולנו – יחד'.  שם  המזוהה עם שתי מפלגות שונות.  מצד אחד: כולנו של השר משה כחלון  ומהצד השני: יחד בראשות אלי ישי,  שתנסה שוב את מזלה בבחירות הבאות לכנסת  לאחר שלא עברה את אחוז החסימה.  כך שלא ברור עדיין לאן בן נעים מכוון.
שגריריו של בין נעים בירכו אותו בפייסבוק. אחד מהם כתב: "תושבי מעלות תרשיחא ביקשתם וקיבלתם. מפלגת יחד בראשות שמעון בן נעים, האיש האמיתי שמסתכל בגובה העניים לאנשים ולכולם הן יהודים ערבים חילונים דתיים רוסים ותיקים, האיש שהולך בדרך הישרה ואמיתית. מעלות תרשיחא מתעוררת לבוקר של שמחה וצהלה  לשינוי אמיתי  שמעון בן נעים אנחנו התושבים מאמינים בך ונותנים לך את כל הגב שבעולם אנחנו איתך בהצלחה איש יקר וצדיק".
בן נעים  אמר בשיחה לצפון 1 שהוא עסוק ואינו יכול להגיב.
סיעת יחד מריצה גם מועמד למועצת העיר בגם בנהריה: מאיר רפאל- ביטון, מי שמוביל את נושא השגחת כשרות הבד"ץ ועדת חוג הרבנים, והפרטת הכשרות מהמועצות דתיות.  ביטון בן 28 מנהריה הבעלים של מכללה בשם "מכללת מאיר" המעניקה קורסים למגזר החרדי בכשרות ושחיטה".
ביטון: "אתמודד למועצת העיר נהריה מטעם מפלגת יחד. מפלגת יחד- נהריה תדאג לכל תושב בעיר, ברווחה, תעסוקה, תרבות ויהדות, עזרה וסיוע לקשישים ומשפחות מעוטי יכולת, סיוע לזוגות צעירים, הנחות משמעותיות בארנונה לבעלי עסקים ובית חם לכל תושב בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות