fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלייק של בוחבוט והמכתב של לסרי

עובדים בעיריית מעלות- תרשיחא מביעים הזדהות עם בוחבוט בפייסבוק, לסרי לא אוהב את זה בלשון המעטה
הקמפיין של בובחוט. לייק לבוחבוט
הקמפיין של בובחוט. לייק לבוחבוט
הקמפיין של בובחוט. לייק לבוחבוט
הקמפיין של בובחוט. לייק לבוחבוט

עובדי עיריית מעלות-תרשיחא הופתעו השבוע לקבל לתיבת המייל האישית שלהם בעירייה פנייה אישית, מחבר מועצת העיר, ליאור לסרי. בפנייתו כותב לסרי, כי הבחירות לראשות העירייה הן בין פוליטיקאים וכי לעובדי העירייה אין חלק במאבק זה.

ליאור לסרי
ליאור לסרי (צילום: יח"צ)

לסרי כותב: "אני מעריך ומוקיר את עבודתם של עובדי העירייה ומבין כי אתם מבצעים הוראות ומדיניות שנקבעים על ידי הדרג המחליט. אני פונה אליכם ומבקש: המשיכו לשרת את תושבי מעלות~תרשיחא נאמנה כפי שאתם עושים בכל ימות השנה, ואל תתפתו להיגרר לתוך הקלחת הפוליטית.

השבוע הושק הקמפיין של שלמה בוחבוט בפייסבוק, שבמסגרתו מחליפים תומכיו את תמונת הפרופיל שלהם עם תמונת "לייק לבוחבוט". את תמונת הפרופיל החליפו גם עובדי עירייה ואנשי לשכתו. לסרי כותב עוד, כי כל פעילות ומעורבות של עובדי העירייה במערכת הבחירות הן עבירה על כללי התקשי"ר של נציבות שירות המדינה וכי על העובדים להימנע מכך. "אני מדבר לא אחת עם עובדי עירייה ומבין היטב את הלך הרוח בקרב העובדים. לאיש מעובדי העירייה אין סיבה לחשוש מהעתיד. לכשאבחר לראשות העיר, אני מתכוון לבצע שינויים בדרך הניהול של העירייה, אך בהחלט אין לי כוונות לבצע שינויים פרסונליים".

מעיריית מעלות-תרשיחא נמסר בתגובה: "לעירייה אין עניין להיות חלק ממערכת הבחירות שאליה מנסה ליאור לסרי לגרור את עובדיה. אנו ממשיכים בעבודה שוטפת ובאירועים הרבים המתוכננים למען תושבי העיר בחודש הקרוב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות