fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט: לא תתקיים ישיבת מועצה במעלות תרשיחא עד לדיון בעתירתו של ברדא 

עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין
עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין
בבית המשפט המחוזי בחיפה  נערך ביום שלישי דיון בבקשה של חבר מועצת העיר במעלות תרשיחא יוסי ברדא למתן צו ביניים כנגד הדחתו ממועצת העיר.
תזכורת:  ראש העירייה שלמה בוחבוט  הודיע בשבוע שעבר כי הדיח את ברדא ממועצת העיר לאחר שלטענתו לא השתתף בשלוש ישיבות מועצה רצופות כחוק, ובמקומו מונה חבר המועצה שמעון ביטון.  יצוין כי ביטון לא הושבע לחבר מועצת עיר.  ברדא עתר לבית המשפט לעניינים מנהליים בחיפה והגיש בקשה לצו ביניים שיעצור את החלטתו של בוחבוט עד למועד הדיון בעתירה.  סגן נשיא בית משפט רון סוקול שדן בבקשה, פסל את עצמו מהתיק לאחר שהתברר במהלך הדיון כי בני משפחתו של ברדא מוכרים לו.
עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין
עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין
החלטה בבקשה לצו הביניים ניתנה ביום רביעי בבוקר. בהחלטה נכתב כי המשיבים (עיריית מעלות, ר"כ) מסכימים  שהדיון בבקשה לצו ביניים והדיון בעתירה לגופה יישמעו יחדיו במועד קרוב.  לשאלת בית המשפט הסכימו המשיבים כי גם עד לדיון שייקבע לא תכונס ישיבת מועצת עיר.  השופט סוקול כותב: "בשים לב להצהרות המשיבים, איני מוצא מקום ליתן צו ביניים. טענות הצדדים לרבות הטענות בדבר המועד בו נכנסה הודעת ראש העיר על הפסקת החברות במועד לתוקף יישמעו ביחד עם הדיון בתיק העיקרי".
עוד כתב השופט: "בשל היכרותי עם העותר (ברדא, ר"כ) ומשפחתו, לא אמשיך לדון בתיק והדיון יועבר לשופט רניאל שיקבע מועד דחוף לדיון בעתירה". על פי החלטת שופט, עיריית מעלות תגיש תגובתה לעתירה עד 1 במרס 2018.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות