fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 2 הפסדים רצופים: ניצחון 54:65 למעלות על נשר

חיוכים מאוזן לאוזן נראו אתמול אחרי שהפועל מעלות של זיו תבור חזרה לנצח, כשניצחה בביתה 54:65 את הלפני האחרונה בטבלה הפועל נשר.

אחרי כמעט חודשיים בחוץ בשל פציעה בקרסול, הרכז הראשון של הקבוצה נבות ינאי חזר לכושר והיה מהבולטים על המגרש.

מעלות הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים והלחץ ניכר עליה במחצית הראשונה. מעלות לא הצליחה למצוא את הטבעת והאורחים מנשר ניצלו כל הזדמנות כדי לסיים את המחצית הראשונה ביתרון 22:36.

אורן בן חמו ועופר דיגמל (צילום: הפועל מעלות)
אורן בן חמו ועופר דיגמל (צילום: הפועל מעלות)

במחצית השניה החבורה של תבור כבר נראתה הרבה יותר טוב כשהיא מנצחת את הרבע השלישי 6:22 ועולה ליתרון 42:44. ברבע האחרון המומנטום של מעלות נמשך כשהיא שולטת בקצב בדרך לניצחון חשוב 54:65 שמקפיץ אותה בחזרה למקום השלישי ומשאיר אותה בתמונת הפלייאוף.

אייל סולומוביץ' (צילום: הפועל מעלות)
שלט בצבע. אייל סולומוביץ' (צילום: הפועל מעלות)

קלעו למעלות: אייל סולומוביץ׳ 26 נק', אורן בן חמו 17 נק', עופר דיגמל 12 נק', עאדל מתא 8 נק', ניב זקס 2 נק', נבות ינאי 7 אס'.

נבות ינאי (צילום: אדריאן הרבשטין)
התגעגעו אליו במעלות. נבות ינאי (צילום: אדריאן הרבשטין)

זיו תבור: "כלום לא נכנס לנו במחצית הראשונה, כנראה באמת מהלחץ. במחצית השניה כבר הכל התחבר כמו שצריך ואני שמח שידענו לחזור מהפרש כל-כך גדול".

במחזור הקרוב הקבוצה תהיה חופשית בשל מספר הקבוצות האי זוגי בליגה. ביום רביעי מעלות תשתתף במשחק ראווה בטקס שיתקיים לזכרו של שופט העבר צביקה הובר בקרית ביאליק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות