fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגרוף תאילנדי: נואד חדאד ואלכס קובטונוב זכו באליפות ישראל לנוער

חניכי האקדמיה לאגרוף תאילנדי סילאפה תאי מעלות, בראשות המאמן הבכיר אלכס דר, ממשיכה לקצור הישגים ולייצר אלופים
הכי טובים בארץ. המאמן אלכס דר (במרכז) עם חדאד וקובטונוב

האקדמיה לאגרוף תאילנדי סילאפה תאי מעלות, ממשיכה לדהור על פס הייצור של אלופים, לאחר שבאליפות ישראל האחרונה זכו 2 חניכי האקדמיה, במקום הראשון באליפות ישראל לנוער ובוגרים בקיקבוקס והוכתרו לאלופי ישראל לנוער.

האלופה הראשונה היא נואר חדאד (15) מתרשיחא, שגברה בקרב הגמר על מתמודדת מסכנין בנקודות. אלכס קובטונוב (15) ממעלות הרשים מאוד כבר בשלבים הראשונים של האליפות כשגבר על יריבים חזקים ומנוסים ממנו ובקרב הגמר ניצח בנוק אאוט מתחרה מנתניה.

הזכייה גם העניקה לחדאד וקובטונוב את הקריטריון להיכלל בסגל נבחרת ישראל לנוער. קובטונוב כבר התבשר כי הוא צפוי לייצג את ישראל בתחרות גביע העולם שתיערך בחודש הבא בהונגריה.

המאמן הראשי של האקדמיה לאגרוף תאילנדי סילאפה תאי מעלות, אלכס דר, בירך את חדאד וקובטונוב על ההישג וסיכם: "קידום נשים בספורט ההישגי נמצא בסדר עדיפות עליון של המועדון שלנו ואני שמח על הצלחתה של נואר חדאד על זכייתה באליפות הארץ. מדובר בנערה מאוד מוכשרת ואין לי ספק שבעזרת הכוונה נכונה היא תגיע לעוד ועוד הישגים בענף".

באליפות, שנערכה בג'וליס בחסות התאחדות הקיקבוקס בישראל וואקו ואורגנה בהצלחה רבה על ידי היו"ר האני סקס, השתתפו עשרות ספורטאים ממספר רב של מועדונים מכל הארץ.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות