fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות-תרשיחא: סימפוזיון "אבן בגליל" מציין את השנה ה-29

השנה יעמוד האירוע בסימן "חדשנות". יוצגו בו שמונה פסלי אבן חדשים, הציבור יוכל לעקוב אחר עבודת הפסלים וליהנות משלל האטרקציות שמציע אגם המונפורט
אלפי מבקרים. פסטיבל "אבן בגליל" בשנה שעברה | צילום: שלמה שרביט
אלפי מבקרים. פסטיבל "אבן בגליל" בשנה שעברה | צילום: שלמה שרביט

סימפוזיון הפיסול הבינלאומי "אבן בגליל" יתקיים גם השנה (23-21 באפריל) בחול המועד פסח הקרוב באגם המונופורט במעלות-תרשיחא. את שנתו ה-29 יציין הפסטיבל סביב נושא "החדשנות". אוצרת: רחל גץ סולומון.

השנה יוצגו בפסטיבל שמונה פסלי אבן חדשים, שיצטרפו לאוסף של 370 הפסלים השונים המוצבים ברחובות העיר. במהלך הפסטיבל, הציבור יוכל לצפות ולעקוב אחר עבודת הפסלים.

ראש העירייה ארקדי פומרנץ: "למרות לוחות הזמנים הצפופים, החלטנו לשמר את סימפוזיון "אבן בגליל" שייערך גם השנה כבכל שנה ב-29 השנים האחרונות. הסימפוזיון הוא אבן שואבת תרבותית, הן לתושבים וכמובן לאורחים הרבים שמגיעים לעיר מהארץ ומחו"ל. אני מבקש להודות לשותפים שלנו וכמובן לאחל לכם ולאורחים בילוי מהנה גם השנה" .

הנהלת הפסטיבל נערכת השנה למספר גדול של מבקרים. במקביל לפעילות האמנים, יוצרי הפסלים, יתקיימו בימי הפסטיבל שלל פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה: מופעי מוזיקה, הצגות לילדים. הפעלות, ירידי אמנים ועוד. לצד כל אלה, כל האטרקציות של האגם יעמדו לרשות הציבור: שיט בסירות באגם, פארק האקסטרים, החלקה על הקרח, פארק טרמפולינות, קארטינג, סגוואי, טיולי רייזרים, מתחם קמפינג ועוד.

תוכנית מלאה הכוללת גם פעילויות נוספות בעיר תפורסם לקראת הפסטיבל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות