fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: זוהמה בשירותים בפארק המשפחה

רמת הניקיון הירודה במקום עלתה לדיון בפורום התושבים בפייסבוק. אחת הגולשות: "זאת הסיבה שכבר שנתיים אנחנו נמנעים מלבקר בפארק" העירייה: "צוות הניקיון תוגבר" שלמה בוחבוט: "בזמני היה נקי"
"כבר לא הבעיה שלי שלמה בוחבוט. צילום: דורון גולן

עשרות משפחות שביקרו במהלך החודשים האחרונים בפארק המשפחה במעלות התלוננו על תחזוקה ירודה של השירותים הציבוריים ועל לכלוך ברמה שאינה מאפשרת שימוש בהם.

כך למשל, אב שביקר עם בתו בפארק כתב בקבוצת הפייסבוק העירונית: "רק רציתי להגיד לכם, הייתי בפארק המשפחה עכשיו וקיבלתי חום מהשירותים. פשוט גועל נפש שאין שם ניקיון, פשוט זוהמה אחת גדולה. במקום יש צרכים שאנשים עשו על הרצפה, כמו גם על כל האסלות, הרצפה מטונפת, המצב זהה גם בשירותי הגברים וגם באלו של הנשים. האם כך צריך להיראות מקום שמשמש את התושבים ואת האורחים שבאים מבחוץ. אני מצפה מהעירייה שיהיה עובד שייתן מענה."

תושבת נוספת כתבה בתגובה: " זו אחת הסיבות שאנחנו לא מגיעים לפארק המשפחה. גם הפארק עצמו לא נקי ולא מתוחזק- מעל שנתיים אנחנו מדברים על הליקויים במקום ואף אחד לא טרח לבדוק"

מעבר לתגובות בעמודי הפייסבוק, מטיילים רבים מכל רחבי הארץ שביקרו בפארק לאחרונה הגיבו בביקורות של מנוע החיפוש של גוגל, בין היתר כתבו: "הגעתי עם הילדים לפארק בתחילת השבוע כשלא היו הרבה אנשים. המתקנים בסדר, אבל המקום מאוד מלוכלך והשירותים מגעילים, נראה שלא ניקו אותם שנים, כמובן שאין נייר טואלט, גם לא סבון. לא מבינה איך מתחם כזה שמיועד לילדים לא עובר ניקיון".

מבקר נוסף שביקר בפארק כתב: "השירותים במקום לא מתוחזקים כלל, הם מסריחים ופשוט מטונפים".

פארק המשפחה משמש כמקום בילוי לתושבי מעלות-תרשיחא והאזור. הוא הוקם ב- 2015 על ידי העירייה וכולל מתקנים לפעוטות וכן לילדים גדולים יותר.

מעיריית מעלות – תרשיחא נמסר בתגובה: " בפארק המשפחה קיים צוות ניקיון האחראי על ניקיונו הכללי של הפארק. לאור הצורך תוגבר הצוות וניתן דגש על ניקיונם ושדרוגם של השירותים הקרובים למסעדה במתחם. אנו נדאג לבדוק את רמת הניקיון באופן תכוף יותר, לרווחת כל מבקרי הפארק."

ראש עיריית מעלות תרשיחא לשעבר, שלמה בוחבוט מוחה על תגובת הגולשים שטענו שהשירותים בפארק מלוכלכים מזה זמן רב ואומר: "בתקופתי, ראוי לציין, הכל היה נקי. לא משנה מי היה צריך לעשות את זה, אני דאגתי שיהיה נקי. נקודה. זה שהיום העיר הולכת ונעשית מלוכלכת יותר – זו כבר לא הבעיה שלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות