fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נדב כרמיאל יכולה לרשום עלייה היסטורית ברביעי הקרוב

מכבי נדב כרמיאל עשתה בשבוע שעבר צעד משמעותי אל עבר הבטחת העלייה ההיסטורית שלה לליגה א' כשניצחה בביתה 62:73 את הפועל אבו סנאן. ביום רביעי מכבי נדב תתארח אצל האחרונה בטבלה הפועל נחף ואם תנצח יכלו בקבוצה לפתוח את השמפניות ולחגוג באופן רשמי את העלייה.
מכבי נדב כרמיאל | צילום: דוד לוי
מכבי נדב כרמיאל | צילום: דוד לוי

מכבי נדב כרמיאל עשתה בשבוע שעבר צעד משמעותי אל עבר הבטחת העלייה ההיסטורית שלה לליגה א' כשניצחה בביתה 62:73 את הפועל אבו סנאן.

ביום רביעי מכבי נדב תתארח אצל האחרונה בטבלה הפועל נחף ואם תנצח יכלו בקבוצה לפתוח את השמפניות ולחגוג באופן רשמי את העלייה.

קלעו למכבי נדב: מרק קליינר 12, אליפז באלוה 11, מיתר עזרא, אורן בימי ואסף דמרי 9 כ"א, ג׳וני נהרא ואורי קויפמן 6 כ"א, יורם מימון 5, מוטי דמרי 4, נחי לידר 2

אליפז באלוה: "הקבוצה הוקמה לפני חמש שנים, וכאשר היינו בתחילת הדרך הבטתי למעלה וראיתי את הפסגה הראשונה. לחלום הזה הצטרפו אנשים עם הרבה רצון ומוטיבציה, במהלך השנים הצטרפו רבים לקבוצה והשתתפו בסחיבת האלונקה נקראת מכבי נדב, היו כאלו שפרשו אבל עזרו ועודדו מהצד. בכל שנה התקדמנו עוד צעד כלפי מעלה להשגת הפסגה הראשונה, הצטרפו כוחות חדשים עם הרבה רצון ומוטיבציה. קבוצת לוחמים וותיקים וצעירים שנראים כמו יחידה מיומנת שסומכת אחד על השני ומונהגת על ידי אחד מרק קליינר ומטפסת בקצב אחיד בלי לעצור ובלי משים לב מי משחק, כל אחד מ-18 השחקנים תורם ברגע שהוא נקרא לדגל".

עצמה כרמיאל איבדה את הסיכוי לעלות ליגה לאחר שהפסידה בחוץ 69:55 להפועל ראש פינה.
קלעו לעצמה כרמיאל: עדי מלול 12, יאיר קורן 11, אוהד כהן 7, אלי שפיר ונדב מלקה 5 כ"א, שניר אליהו 4, ראובן מושינסקי 3.

אחרי 8 הפסדים רצופים, הישגי כרמיאל רשמה סוף סוף ניצחון כשניצחה בביתה 55:59 את האחרונה בטבלה הפועל נחף.

ביום רביעי הקרוב עצמה כרמיאל תארח את הפועל עראבה והישגי כרמיאל תתארח אצל הפועל משגב.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות