fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערב לזכרה של יהודית ארנון יתקיים בשבוע הבא

להקת המחול הקיבוצית ועולם המחול הישראלי מתכנסים לערב חד פעמי לכבוד קריאת שם המשכן למחול על שם יהודית ארנון מייסדת הלהקה שהלכה לעולמה
יהודית ארנון (ארכיון הלהקה)
יהודית ארנון (ארכיון הלהקה)
יהודית ארנון (ארכיון הלהקה)
יהודית ארנון (ארכיון הלהקה)

להקת המחול הקיבוצית ועולם המחול הישראלי יתכנסו לערב מיוחד ביום ראשון 20.10 בשעה 17:30 לזכרה של יהודית ארנון, מייסדת הלהקה וכלת פרס ישראל שהלכה לעולמה בחודש אוגוסט האחרון. באירוע שיתקיים בקיבוץ געתון, מקום מושבה של הלהקה, יוסר הלוט הנושא את שמה של יהודית בכניסה למשכן למחול – אולם המופעים והחזרות של הלהקה.

בערב ייקחו חלק רקדנים, להקות ויוצרים מעולם המחול הישראלי שיציגו מופע מיוחד בניהולו האמנותי של רמי באר, המשלב קטעי מחול שהושפעו, הצטלבו והשתלבו לאורך השנים בחייה ודרכה של יהודית. בנוסף, יוקרנו לראשונה קטעים מצולמים מראיון מקיף ומרגש שנערך עם יהודית ארנון לפני כ-8 שנים ומעולם לא נחשף.

מנהלה האמנותי של הלהקה רמי באר: "היא מקור השראה לא רק בעבורי אלא בעבור דורות של רקדנים, יוצרים, מורים, אנשי מחול ואנשים בכלל. היתה בה אהבת אמת לעולם המחול, לריקוד, לרקדנים וליוצרים. זה היה משהו בסיסי בקיום שלה. היא היתה קשה ותובענית אבל בו בזמן רכה ומחבקת. היא היתה טוטאלית ועם רצון ברזל, אבל בו זמנית גמישה וותרנית. היא מעולם לא ויתרה על החלום".

בין המשתתפים בערב זה יהיו: יאיר ורדי, עדי שעל ונועה וורטהיים, עידו תדמור, להקת בת שבע, להקת הבלט הישראלי, אבי קייזר, אורי איבגי, בועז כהן, זיו פרנקל, שלומי ביטון, יניב אברהם, להקת המחול הקיבוצית ועוד רבים אחרים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות