fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה עו"ד צור אמר "לא" לכנס של עמותת כ"ן?

עו"ד צור מסביר: "לא אשב על במה אחת עם שני סגני ראש המועצה שרוב קמפיין הבחירות הוא על חשבון התושבים. השניים מגיבים: "הוא פחדן"
בלב שלם. עו"ד צור (צילום: יח"צ)
בלב שלם. עו"ד צור (צילום: יח"צ)

עו"ד שמעון צור, המועמד לראשות המועצה האזורית מטה אשר, דחה את השתתפותו בכנס נשים שארגנה עמותת כ"ן במכללת גליל מערבי, בנימוק שליבו אינו שלם עם ההחלטה לשבת על במה אחת עם שני סגני ראש המועצה, אבי אובנטל ואורי ארנון, המנהלים לכאורה ולטענתו את רוב קמפיין הבחירות על חשבון תושבי מטה אשר, משלמי המיסים והארנונה.

בלב שלם. עו"ד צור  (צילום: יח"צ)
בלב שלם. עו"ד צור (צילום: יח"צ)

עו"ד צור קיבל הזמנה מעמותת כ"ן לכנס שהתקיים בשבוע שעבר בנושא "נשים עושות פוליטיקה" במטה אשר,״ אלא שהוא דחה את השתתפותו. במכתב ששלח השבוע לעמותה הסביר: "החלטתי ובלב שלם לבקש את סליחתכן ולא לעמוד ולהופיע על במה אחת עם סגני ראש המועצה אבי אובנטל ואורי ארנון.

השניים מבזבזים לאור היום סכומי עתק בלתי מתוארים על חשבון משלמי המיסים והארנונה ונדמה כי שכחו כבר השניים האלה, כי מדובר בניצול לרעה של כספי ציבור תושבי מטה אשר הם משלמי המיסים והארנונה".

עו"ד צור הוסיף וכתב כי היה מצפה משני הסגנים, למען הנראות, ההגינות והתנהלות תקינה של המועצה יתפטרו מתפקידם, כדי לנהל הקמפיין בידיים נקיות.

ממטה הבחירות של אבי אובנטל נמסר: "שמעון צור הוא מועמד קש של יהודה שביט. בחירה בצור כמוה כבחירה בשביט לשש שנים נוספות. זו המסקנה היחידה אליה ניתן להגיע מהתנהגותו הפחדנית של צור ומהפצת הכזבים שלו".

ממטה הבחירות של אורי ארנון נמסר: "שמעון צור ברח. הוא ניסה בכל דרך להימלט מהפאנל והוא מנסה להשתמש בתירוצים קלושים, בהם הוא מנפנף מיום תחילת הקמפיין שלו וש'משום מה' נזכר בהם שוב דווקא ערב הפאנל החשוב. אם היה מכבד את תושבי מטה אשר, את עשרות המשתתפים ואת הדמוקרטיה באזור היה שומע את תגובתי במהלך הפאנל – עד כמה אמירותיו אינן מבוססות ותלושות מהמציאות ועד כמה הוא אינו מכיר את החומר, אולם הוא העדיף שהעובדות לא יהרסו לו את הקמפיין ובחר להסתתר מאחורי פקס. מי שיש לו פחד קהל שלא יבקש להנהיג מועצה מכובדת כמו שלנו ושיפסיק לחפש תירוצים להסוואת פחדנותו".

ראש המועצה האזורית מטה אשר יהודה שביט מסר: "לא אכנס לטענות שאבי אובנטל מעלה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות