fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יורם ישראלי הוא ראש מועצת מטה אשר החדש

יורם ישראלי נבחר הלילה ברוב קולות לראש המועצה החדש של מטה אשר. ישראלי: "מתכוון להמשיך את מפעלו של יהודה. הספינה הזאת תמשיך לשוט"
יורם ישראלי חוגג את נצחונו (צילום: תאיר פז)
יורם ישראלי חוגג את נצחונו (צילום: תאיר פז)

יורם ישראלי (61), תושב קיבוץ געתון זכה ל- 62% מקולותיהם של תושבי המועצה האזורית מטה אשר וגבר על המתמודדת נורית ברקאי מראש הנקרה, שקיבלה 32% קולות ועל רן קרוטר מחניתה, שקיבל 1% מן הקולות (על פי נתונים ראשוניים של משרד הפנים).

יורם ישראלי חוגג את נצחונו (צילום: תאיר פז)
יורם ישראלי חוגג את נצחונו (צילום: תאיר פז)

הבחירות במועצה האזורית מטה אשר התקיימו לאחר שראש המועצה הקודם, יהודה שביט ז"ל, נפטר במפתיע בחודש אוקטובר האחרון. מלבד ישראלי, ברקאי וקרוטר, התמודד לראשות המועצה גם עו"ד שמעון צור מרגבה, אך הסיר את מועמדותו ברגע האחרון.

לאחר הניצחון, אמר ישראלי: "זה מה שרציתי וזה מה שאני חושב שטוב למועצה שלנו, שהיא מועצה מאוד טובה. צריך להמשיך קדימה ואת דרכו של יהודה". בנאום התודה שלו הזכיר ישראלי את שביט ז"ל והודה לצוות המטה שלו, לתומכיו ולמנכ"ל המועצה, משה דוידוביץ'. לשאלה האם ימשיך לכהן כיו"ר קיבוץ געתון וכמנהל 'מאגרי אשר' השיב ישראלי כי בזמן הקרוב יימצאו מחליפים בנחת בשיטת המכרז וכאשר יתמנו, ימצא את הזמן לחפוף אותם. עוד הוסיף ישראלי כי  ייכנס לתפקידו כראש המועצה בהקדם האפשרי, על מנת "שהספינה הזאת תמשיך לשוט וללא זעזועים מיותרים".

ישראלי חוגג עם אשר שמואלי, ומשה דוידוביץ' (צילום: תאיר פז)
ישראלי חוגג עם אשר שמואלי, ומשה דוידוביץ' (צילום: תאיר פז)

מתוך נאום הזכייה של ישראלי: "אני רוצה שנזכור כולנו ביחד, לפני פחות משנה היינו במעמד הזה עם חברנו יהודה שביט ז"ל ואני חושב שברגע מיוחד זה, אנחנו צריכים לזכור ולהזכיר אותו ואת המפעל הגדול שהוא עשה לנו פה במועצה. אני מתכוון להמשיך את המפעל שלו לעשות את זה בדרך שלי, אבל שיהיה לכולנו מועצה טובה ומוצלחת ושלתושבים יהיו חיים טובים במקומות שהם חיים בהם".

בנו של ישראלי, עידו (25), אשר ליווה אותו לאורך כל הקמפיין אמר הלילה כי אביו "עשה את זה מכל הלב והגיע לו לזכות לאורך כל הדרך".

יורם ישראלי עם משפחתו המאושרת (צילום: תאיר פז)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות